Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pioneer ib4900 w polonezie i co dalej

16 Maj 2010 22:01 903 2
  • Poziom 2  
    Witam. Zwracam sie do was z uprzejma prośbą o pomoc. Jestem amatorem. Mam poloneza i nie zbyt specjalne audio w nim. Chciałbym żebyście pomogli mi stworzyć do tego samochodu naprawdę dobry sprzęt ponieważ wy sie na tym dobrze znacie. Aktualnie mam w polonezie następujący sprzęt: radio pioneer ib4900, wzmacniacz infinity ref7521a skrzynie zamkniętą magnat model b30 (800w/250wrms) głośniki w przednich drzwiach peying dwudrożne 80w (ile rms nawet nie wiem) i głośniki w półce 2x jvc 80w 8ohm oraz 2x "syki" peying 200w z kondensatorami. Zwracam sie do was z prośbą ponieważ nie zadowala mnie jakość dźwięku. Lubię głośno słuchać muzyki w bardzo dobrej jakości. Wiem ze od razu zadacie mi pytanie debilu jak chcesz doskonałej jakości w polonezie przecież tam sie wszystko trzęsie ale wierze ze wiecie jak to osiągnąć nawet w polonezie. Mam na wydanie 1000 zł, przy czym radia i wzmacniacza nie chcę zmieniać. Co powinienem dokupić jak co skonfigurować??? Aktualnie moje doznania z słuchania muzyki sa następujące: bas przy uderzeniach nie jest zachwycający- brzmi jak pukanie młotkiem o drewno, natomiast przy ciągłym basie jest nieźle. Wysokie tony sa dość głośne lecz ich jakość jest nie zadowalająca. Średnie tez sa dosyć głośnie lecz w nie zadowalającej jakości. Muzyka jakiej słucham to hh, techno itp. Proszę o pilna pomoc pozdrawiam.
  • Poziom 43  
    Jak w bardzo dobrej jakości i głośno to zmień wszystko
  • Poziom 2