Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OKI 5650n - rozchodzące się kolory

16 Maj 2010 23:12 1200 6
  • Poziom 8  
    Mam drukarkę OKI 5650n. Problem polega na tym że podczas drukowania w kolorze kolory się troszkę rozchodzą - najbardziej jest to widoczne na czarnym tekście. Wygląda to tak że jest czarna literka, która składa się nie tylko z czarnego ale z każdego koloru cmyk - po prostu te kolorki są nie wycelowane... no bo wszystkie te kolory powinny stanowić tą literkę. Efekt jest najbardziej widoczny pod koniec drukowanej kartki - bo na początku jest wszystko dobrze. Czy to wada? Czy da się to ustawić? Próbowałem różnych ustawień i nic nie pomogło.

    może ktoś się z tym spotkał...?

    dzięki za odp.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 8  
    wieslaw1967_40 napisał:
    Czy to się stało po wymianie któregoś tonera?



    Nie - to nowa drukarka i pierwszy toner
  • Poziom 16  
    We właściwościach druku drukarki ustaw w zakładce "Kolor" opcję "zaawansowane ustawienia koloru".Otworzy się dodatkowe menu gdzie zaznacz drukowanie czarnego jako "czysty czarny". Wówczas czarne czcionki nie będą składane ze wszystkich czterech tonerów.
  • Poziom 8  
    vonKlauS napisał:
    We właściwościach druku drukarki ustaw w zakładce "Kolor" opcję "zaawansowane ustawienia koloru".Otworzy się dodatkowe menu gdzie zaznacz drukowanie czarnego jako "czysty czarny". Wówczas czarne czcionki nie będą składane ze wszystkich czterech tonerów.



    Próbowałem.... ale jakość wydruku tekstu jest dużo gorsza. A mi chodzi głównie o jakość. Tak jak pisałem - wszystko jest ok do połowy kartki a potem się kolory rozchodzą.....

    jakaś inna rada? .... np. w atramentowych drukarkach jest wyrównanie głowic... a w laserowych?....
  • Poziom 21  
    rozwiązałeś kolego problem ?
    bo mam w drukarce klienta to samo, od połowy stroy rozjeżdzają sie kolory.
  • Poziom 8  
    tomek1986022 napisał:
    rozwiązałeś kolego problem ?
    bo mam w drukarce klienta to samo, od połowy stroy rozjeżdzają sie kolory.


    Niestety nie - ale wyczaiłem kiedy to się dzieje - ustawienia papier bardzo ciężki. Jeżeli drukujesz na cienkim papierze to wszystko jest ok.

    Rozwiązania nie ma dlatego że jeżeli dasz papier lekki a drukujesz na twardym to nie dogrzeje ci druk i możesz zasyfić drukarkę... ja to przerobiłem. Trzeba się pogodzić i tyle bo to nie drukarka do poligrafii.. no nie?