Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Golf II 1.3 gaźnik 88r. + lpg. Falują obroty.

fanatyk2100 17 Maj 2010 10:55 4333 11
  • #1 17 Maj 2010 10:55
    fanatyk2100
    Poziom 8  

    Problem mam wielki... Na początku samochód mi gasł na zakrętach itp. zaprowadziłem go do mechanika i ... Zostało wymienione w nim wszystkie tłoki uszczelka pod głowicą zrobił gaźnik bo dostawał fałszywego powietrza zmienił wszystkie filtry wymienił czujniki temp. kable wysokiego napięcia kopułkę z palcem świece czujnik Halla ... potem wymieniłem na nowy parownik wszystkie kable przewody dosłownie wszystko co się dało i jest problem. Samochód może nie gaśnie ale jak pochodzi i się rozgrzeje to opadają mu obroty tak ze w środku zaczyna być głośno bo kokpit wpada w wibracje... jak wyłączę światła obroty leciutko się podnoszą i jest trochę lepiej ale to nie to co powinno być mechanik mi powiedział że już nie ma pojęcia co może być nie tak gaźnik został wyregulowany wszystko wyregulowane a tak sie dzieje. Wczoraj zauważyłem że to dzieje się się przy rozgrzanym silniku ale też nie zawsze jak przejadę z 100 km potem jest ok zgaszę silnik odpalę i jest znowu dzieje się to na gazie jak i na benzynie co to może być? Nie znam się ale to by miało wpływ z prądem nie wiem proszę o radę...

  • #2 17 Maj 2010 14:06
    KS2507
    Poziom 23  

    Sprawd ładowanie,powinno być od 13,9V do 14,5V

  • #3 17 Maj 2010 14:29
    fanatyk2100
    Poziom 8  

    Ładowanie też jest oki sprawdzał pozatym nawet kupiłem nowy akumulator tyle kasy wtopiłem ze szok alternator laduje

  • #4 17 Maj 2010 15:40
    ociz
    Moderator Samochody

    Ktoś po prostu nie umie wyregulować prostego gaźnika. Ja z tymi 2E3 nigdy problemów nie miałem, jedyny minus to ceny części.

  • #5 17 Maj 2010 18:48
    fanatyk2100
    Poziom 8  

    Tak mechanik nie potrafi tylko jak kiedyś miałem podobny problem to potrafił a teraz zapomiał ja uważam ze to jest inna przyczyna niż gaznik zreszta jak gaźnik był by zle wyregulowany to by cały czas chodził zle a tu nie ma regóły raz jest idealnie jade dalej gdzieś z 40 km i tragedia potem znowu kawałek i jest dobrze wiec cos jest nie tak a jeszcze coś dziwnego jak sie samochód rozgrzeje i jade sobie 10 , 20 km pedał gazu jest mięki a jak przejade znowu kawałek robi się twardy i samochod jakby miał więcej mocy potem znowu kawałek i wraca do poprzedniego stanu...

  • #6 09 Cze 2010 16:13
    fanatyk2100
    Poziom 8  

    nikt naprawę nie pomoże??? Gażnik jest dobrze wyreguowany co może być? Alternator może znowu popsuł mi się czujnik hala?

  • #7 09 Cze 2010 16:28
    ociz
    Moderator Samochody

    Po tym co piszesz widać że nie masz kompletnie pojęcia, więc skąd możesz wiedzieć że gaźnik sprawny i dobrze wyregulowany?
    Może masz tam układ oczyszczania spalin (sonda lambda, sterownik, zawór dodatkowego powietrza) ? Jeśli tak to wywal to wszystko bo i tak się do niczego nie nadaje.

  • #8 09 Cze 2010 18:58
    fanatyk2100
    Poziom 8  

    Ja do samochodu się nie dotykałem robił to mechanik mówią ze dobry mechanik wiec nie mam pojęcia zeby mechanik miał problemy z Golfem II 1.3 na gaźniku czujnik hala miałem z rok temu problemy i inny mechanik mi wymienił taki ze szrotu i było dobrze powiedział że o czujnik hala nie znam się... Piszę tylko to co mi mówią... Napisałem tu na forum żeby otrzymać pomoc bo ostatni mechanik powiedział ze nie ma pojęcia co jest... Silnik nagrzewa sie do Prawidłowej temp. i dupa obroty spadają a jak włącze światła to już porażka ale powtarzam samochód nie zgaśnie w jeździe jest to uciążliwe i napewno nie powinno tak być....

    Dodano po 4 [minuty]:

    ociz powiem tak jak znajdziesz przyczynę i ja wymienię tą cześć i bedzie chodzić to masz jak w banku (przeleje ci na twoje konto 20 zł) za poradę... Bardzo mi zależy bo sentyment mam do tego samochodu i chce zrobić jeszcze w nim parę rzeczy takie jak dokończyć zawieszenie wymienić skrzynie biegów a potem zabrac sie na koniec za część wizualną...

  • #9 11 Cze 2010 15:22
    gondoljerzy
    Poziom 23  

    Może jest mu zwyczajnie za ciepło? LPG nie potrzebuje ciepłego powietrza i gdy jest za gorąco to silnik słabnie. Silniki gaźnikowe mają zazwyczaj ssanie powietrza z komory silnika i na dokładkę drugi kanał z okolic kolektora. Tymczasem dla LPG silnik powinien dostawać zimne powietrze z zewnątrz komory silnika.

  • #10 11 Cze 2010 19:22
    fanatyk2100
    Poziom 8  

    na gazie jak na benzynie jest tak samo

  • #11 22 Cze 2010 10:07
    martin_s83
    Poziom 10  

    a to auto jest na gazie czy jest różnica czy chodzi na beżynie czy na gazie jak na gazie to musisz delikatnie zmniejszyć dopływ powietrza i bedzie oki

    Dodano po 3 [minuty]:

    poprostu auto na gazie ma mniejszą potrzebę dopływu powietrza a czy jest ono ciepłe czy zimne to niema znaczenia nie słuchaj takich głupot

  • #12 22 Cze 2010 12:40
    fanatyk2100
    Poziom 8  

    Na benzynie tak jak na gazie sa te same obroty to znaczy jak sie rozgrzeje znacznie spadają i to jest w taki sposób że gdy tak sobie jadę dalej kolejne 20 km przestaje i za jakieś kolejne jest znowu ale powtarzam samochod nie gaśnie ... A dopływ powietrza był zmniejszany i dupaaa

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME