Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

mercedes vito 2.3d 110 auto problem z turbiną

18 Maj 2010 09:11 6494 4
  • Poziom 9  
    Autko kopci na siwo, czuć spalony olej i raz ma moc, raz nie. Większość mówi, że "padła" turbina. Co wy na to?
  • Poziom 32  
    witam, po pierwsze sprawdż czy nie przestawił sie poczatek wtrysku, sprawdż tez przelewy na wtryskach ,mozliwe ze któryś leje, turbina w tym modelu jest doś prosta bez reg kierownicy tylko z zaworem upustowym sterowany cisnieniem doładowania, turbina dość rzadko nawala, jak już to sprawdż czy cały dolot jest szczelny z chłodnića powietrza włącznie, tam pod silnikiem leci taka metalowa rura łaczy turbo z chłodnicą jest doś nisko zobacz czy jest cała , sprawdż też cisnienie doładowania, powinno wynosic 0,85 bara na ciepłym silniku oczywiscie, powodzenia
  • Poziom 9  
    Juz sprawdzałem przewody są całe ale w ruże od chlodnicy bylo ok 0.5l oleju gdy dzwonilem do mechanika powiedzial ze rozwalił sie zymering i olej kapie na kolektor. I mam sprawdzić jakieś dzwonki czy szklanki czy dzwonią?
  • Poziom 32  
    witam, tam są regulatory hydrauliczne zaworów, raczej nie odnich bym zaczął tylko od sprawdzenia cisnienia doładowania, mogło puścić uszczelnienie turbiny, ale miałem 2 tyg temu taki przypadek ze pusciła uszczelka głowicy w okolicy kanału doprowadzajacego olej do głowicy i lał sie olej tak ze wygladało to na turbo, mozliwe ze odmą rzuca do dolotu, mozna wymontować turbo, ciezko bo gó....... dostep, i dać do sprawdzenia, sprawdż jeszcze przelewy na wtryskach (ile daja ,najlepiej do menzurki) im mniej tym lepiej :D ,odwrotnie niz z kontem, powodzenia
  • Poziom 9  
    Problem rozwiązany i pisze do wszystkich co mają podobny problem.Poszla uszczelka pod głowicą i to bylo przyczyna dymienia i spalania oleju.W silnikach 2.3D i TD kanał olejowy jest bardzo blisko komory spalania na 1 cylindrze wystarczy czasami lekko przegrzać silnik i po pewnym czasie ... A co do tracenia mocy to zupelnie inna sprawa poprostu te dwie sprawy wystąpiły na raz. Wszystkim dziękuję za pomoc i prioszę pamiętac bo to częsta sprawa z tą uszczelką!