Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

zużyty cylinder briggs quantum 60

18 Maj 2010 18:00 3580 8
  • Poziom 27  
    Hej, witam, mam taki problem - w kosiarce nie był sprawdzany poziom oleju (!!!) i niestety się zaczęła zacierać - łożyska nie dostały, ale cylinder ma bardzo duże zużycie - był chyba czymś pokrywany (chrom?). Jako, że jest aluminiowy więc chyba nie można go normalnie rozwiercić na nadwymiar? Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tulejowaniem takiego silnika (koszty)? Coś się da z tym zrobić?

    Pozdrawiam!
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Hmm, a zna ktoś jakiś rozsądny cenowo zakład w poznaniu zajmujący się tulejowaniem cylindrów w kosiarkach? Gdzie najlepiej kupić korbowód, pierścienie i tłok? Czy musi byc oryginał, czy są jakieś dobre zamienniki?

    Pozdrawiam!
  • Pomocny post
    Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 27  
    Dziękuję za odpowiedź, na razie dałem blok do tulejowania. Cena 150 zł u Pana Malickiego w Luboniu. Specjalista stwierdził, że tłok jest w dobrym stanie więc do wymiany tylko pierścienie i korbowód.
    Dam znać, jak się udała naprawa.
  • Poziom 22  
    Los sandalos; Czy warto robic te zabiegi jezeli uzywana kosiarkę nawet z 5-6,5Km silnikiem i napedem kupisz za 400- 500zł ( trochę sie kręcę po gieldach widzę: John Deer, Partner, Sabo, HQ i to nawet z Hondami!), a nowy NAC z Briggsem nawet z tak dużym silnikiem kosztuje ok 1300zł!. Makro teraz ma też taką ofertę -oddajesz stara -masz 10% rabatu.
    Jedno rozumiem,że hobby, że satysfakcja- naprawiłem SAM.... .
    Życzę powodzenia.... pomimo powyższych wątpliwości
    Sławek
  • Poziom 16  
    Na aledrogo kiedyś znalazłem nowy silnik B&S na gwarancji za 500zł. Nie pamiętam niestety jaki model. Jak mówi Rycho T, naprawa może być nieopłacalna.
  • Poziom 27  
    Hej, z tą kosiarką jeszcze nie mam końca - naprawiany był jednak jeszcze wał (napawany czop) i mam ją w końcu skręcać. Wyszedł mi jednak taki problem, że przy demontażu nie zwróciłem uwagi jak powinien być ustawiony tłok. Ma on od przodu taki rowek a z tyłu znak X. Jak to powinno być ustawione - od góry czy od dołu?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
  • Użytkownik usunął konto