Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Monte S5620 - kupić, nie kupić - opinia

18 Maj 2010 18:05 5000 4
  • Poziom 24  
    Samsung Monte S5620 to telefon, który miał powtórzyć marketingowy system modelu Avila. Duży nacisk połączono w tej komórce na połączenie z internetem i komunikację społeczną. Aparat wyposażony jest w moduł HSDPA, WiFi, Bluetooth i A-GPS. Silną stroną tego telefonu są już domyślnie wgrane wszystkie najpopularniejsze aplikacje multimedialne. Znajdziemy tam Twitter, Facebook, MySpace oraz komuniktor Multi IM. Po wypowiedziach na internetowych forach widać, że użytkownicy cenią sobie ten model za długą pracę na baterii - 582 minuty rozmów i 769 godzin czas czuwania. 200 MB pamięć wewnętrzną komórki można łatwi rozszerzyć do 16 GB za pośrednictwem kart microSD. Kolejna rzecz, która cieszy w tej komórce to świetnie reagujący na dotyk ekran. Widać, że z każdym kolejnym modelem Samsung jest coraz bliżej ideału. Telefon nie jest wolny od wad. Zdaniem internautów najbardziej dokuczliwy jest brak pełnej klawiatury QWERTY, aparat bez autofocusa oraz ekranowe widgety, których działanie pozostawia jeszcze wiele do życzenia. Werdykt? Za około 550 złotych dostaniemy dobrze wykonany aparat z dużą ilością funkcji. Za smartfona o podobnych możliwościach, jednej ze znanych marek, trzeba by zapłacić dużo więcej.

    Zalety:
    - dużo aplikacji społecznościowych
    - jakość wykonania
    - dobry dotyk
    - bateria

    Wady:
    - brak autofocus
    - brak pełnego QWERTY
    - niedopracowane widgety
  • Poziom 15  
    Witam!
    Ostrzegam przed kupnem Samsunga, raczej jakiegokolwiek ponieważ nie ma serwisu w Polsce! Mój Monte ( 06.2010) ładuje się 3,5 h i nie używany, leży na stole, rozładowuje się w ciągu 20-22 h. Trzy razy w serwisie! Orzeczenie: SPRAWNY! Chociaż za drugą naprawą zapadła "moherowa" decyzja o wymianie baterii. Oczywiście nic nie dało...hehehe...To chyba nie jest serwis? Czwarty raz nie dawałem, bo mogą w końcu napisać, że był zalany i zapłacę jeszcze za diagnozę.
    Pozdrawiam!
    Sprawa jest w sądzie
    Ale pewnie już kupiłeś hehehe...
  • Moderator - GSM
    Cytat:
    raczej jakiegokolwiek ponieważ nie ma serwisu w Polsce

    Bzdury :-D :-D
  • Poziom 15  
    Witam!
    To są bzdury? Zabrakło "autoryzowany serwis"! Ja to sobie wymyśliłem? A może znasz serwis autoryzowany Samsunga w Polsce który by sobie z tym poradził? To co teraz? Hehehe...wiem, teraz trzeba ładowarkę wymienić! Ciotka mi mowiła!
    Pozdrawiam!
  • Poziom 23  
    Ja pracuje w takim serwisie, więc chyba jest :P
    Ponieważ pisząc nazwę będę robił reklamę zostawię ją dla siebie. Powiem tylko że to jeden z największych serwisów gwarancyjnych w Europie.