Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

polo 1.4 silnik AEX 97r. sterowanie pompą paliwa

waldboraat 19 Maj 2010 01:55 5463 7
  • #1 19 Maj 2010 01:55
    waldboraat
    Poziom 8  

    cześć wszystkim szpecom od polówek. mam problem ze swoją maszyną a mianowicie.
    kilka miesięcy temu wsiadam odpalam a tu rozrusznik kręci a silnik jak bez duszy nie odpala,po ponownym włączeniu zapłonu i próby odpalenia pięknie zagadał jakby nigdy nic. potem zaczęło mi się to zdarzać nagminnie tylko przy odpalaniu,bo jak już odpali to chodzi,nigdy mi nie zgasł podczas jazdy.Zwiększył się tez apetyt na benzynke-zaczeła więcej palic i to znacznie.
    Po podłączeniu do vaga nie pokazuje żadnych błędów,jeżeli chodzi o spalanie to to lambda jest nowa napięcie na lambdzie prawidłowe.
    Postanowiłem cos zrobic z tym ,ze nie odpala, iskra jest,hall ok. postanowiłem szukac problemu od strony pompy i co; pompa pompuje tylko chyba troche za mocno po wyciagnieciu przekażnika i zmostkowania pompa napompowała 1 litr paliwa w niespełna 20 sek. a nie jak to powinno być,ze 1 litr w 1 min. pozatym po włączeniu stacyjki pompa sie załancza tylko na sekunde!? a co ja powino załączyć póżniej co jest za to odpowiedzialne jaki czyjnik??? regulator cisnienia czy co? nie mam pojęcia? aha bo na włączonej pompie na krótko odpala bez problemu. i czy nadmierne cisnienie paliwa jest powodem tego ze tyle pali?pomocy błagam

    0 7
  • Pomocny post
    #2 19 Maj 2010 09:02
    pawlo2210
    Użytkownik obserwowany

    odpowiedzialny za włączenie jest przekażnik , i sygnał z sterownika- komputer.

    -1
  • #3 20 Maj 2010 00:37
    waldboraat
    Poziom 8  

    ok dzięki ale czy to jest mozliwe,ze komputer podaje prad do przekażnika tylko przez jedna sekunde,czy moze cos jest nie tak z komputerem? czy moze przekaznik walniety. bo po tym sygale jedno sekundowym powinien byc czały czas załonczony? czy moze sie myle?:D

    0
  • Pomocny post
    #4 20 Maj 2010 01:16
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Ta pompa się kończy. Zmierz ciśnienie paliwa, idę o zakład, że jest za małe. Stąd pali jak pompa chodzi na krótko. W czasie kręcenia powinna być pompa załączona. Jeśli jej nie załącza ponownie to przepatrz dobrze wiązkę komputera. Zwłaszcza masy i zasilania.

    -1
  • #5 21 Maj 2010 00:55
    waldboraat
    Poziom 8  

    wielkie dzięki. a juz myslałem ze to tylko przekaznik nawalił bo jak wsadziłem nowy to odpalił, ale cos mnie jeszcze tkneło zeby sprawdzić ten stary i jak zamieniłem nowy na stary to tez odpalił. ale mam chyba gdzies filtr paliwa to zmienie, bo to na pewno tez ma wpływ na cisnienie paliwa. aha a gdzie mam szukac tego komputera, bo szczeze mówiąc nawet to nie mam pojęcia gdzie on sie znajduje w polo?

    Dodano po 45 [sekundy]:

    wielkie dzięki. a juz myslałem ze to tylko przekaznik nawalił bo jak wsadziłem nowy to odpalił, ale cos mnie jeszcze tkneło zeby sprawdzić ten stary i jak zamieniłem nowy na stary to tez odpalił. ale mam chyba gdzies filtr paliwa to zmienie, bo to na pewno tez ma wpływ na cisnienie paliwa. aha a gdzie mam szukac tego komputera, bo szczeze mówiąc nawet to nie mam pojęcia gdzie on sie znajduje w polo?

    0
  • #6 23 Maj 2010 16:13
    Pawel wawa
    Admin grupy Samochody

    Na podszybiu strona pasażera.

    0
  • #7 27 Lip 2010 17:38
    mephisto.u2
    Poziom 2  

    Witam.
    "waldboraat" proszę o kontakt na priva.
    chciałem zapytac o cos w sprawie autodaty ...
    mephisto.u2(malpa)interia.pl

    pozdrawiam

    0
  • #8 01 Sie 2010 12:36
    grul
    Poziom 9  

    po przekręceniu kluczyka na pracę pompa pompuje zawsze tylko 1s. a potem dopiero po odpaleniu silnika i to niezależnie od ciśnienia w układzie, za to ile paliwa jest doprowadzane do silnika odpowiada regulator wtrysku - ale nie znam się na tym, mogę się mylić.

    2