Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Astra G 1.7 DTI 2002r.] Dziwne zachowanie kierunkowskazów.

krzysiekpul 19 Maj 2010 20:20 3062 6
  • #1 19 Maj 2010 20:20
    krzysiekpul
    Poziom 9  

    Witam, mam trochę dziwny problem.
    Jak mam włączony zapłon lub odpalony silnik - wszystko jest w normie.
    Jak tylko wyłączę zapłon zaczynają się cuda: zapalają się na stałe kierunkowskazy i można je zgasić jedynie włączając zapłon lub wyjmując tą żółtą kostkę z tablicy bezpieczników (ona steruje kierunkami, taki nowocześniejszy przerywacz).
    Nie sypie błędami (ikona samochodu z kluczykiem się nie świeci, gaz+hamulec nie wywala błędów).
    Ma może ktoś pomysł co za dziadostwo mi gdzieś siedzi?

    0 6
  • #2 19 Maj 2010 20:38
    andreee
    Poziom 24  

    masz alarm? jak tak to może on jest problemem

    0
  • #3 19 Maj 2010 20:48
    krzysiekpul
    Poziom 9  

    Zapomniałem dodać. Alarmu brak.
    Przekaźnik pełniący rolę przerywacza też jest ok - sprawdziłem podstawiając drugi, na pewno sprawny.

    0
  • #4 23 Maj 2010 17:49
    krzysiekpul
    Poziom 9  

    Jakieś pomysły?
    Może wizyta na komputerze coś by dała?
    Jak myślicie?

    0
  • #5 24 Maj 2010 19:50
    WITEK1952
    Poziom 28  

    Witam serdecznie.Masz tam dwie takie żółte kostki. To przekaźniki. Na próbę możesz podłączyć inne. Wyciągnij np od p/mgłowych i sprawdź. Pozdrawiam.

    0
  • #6 10 Lis 2010 15:29
    japun
    Poziom 10  

    Podłączam się do tematu. Identyczne objawy: włączony zapłon wszystko OK kierunkowskazy i światła awaryjne działają, po wyłączeniu zapłonu kierunkowskazy świacą na stałe. Odłączane były: fabryczny sterownik zamka centralnego, włącznik świateł awaryjnych, zestaw wskaźników i kierunkowskazy świacą nadal. W żółtym przekaźniku od kierunkowskazów po wyłączeniu zapłonu pojawia się na na obydwu nóżkach sterujących cewkami jakieś 70omów co wystarcza na zasterowanie przekaźników. Proszę o pomoc. Ew. podpowiedź czy sterowanie przekaźnikami kierunkowskazów mieści się w puszce z bezpiecznikami?

    0
  • #7 11 Lis 2010 09:44
    krzysiekpul
    Poziom 9  

    Witam ponownie.
    U mnie problem już od jakiegoś czasu rozwiązany.
    Uszkodzenie znalazło się w multitimerze.
    Mam akurat takiego czarodzieja-elektryka, że zrobił mi bypass uszkodzonego modułu i jest ok. Kierunki, awaryjne, wszystko działa jak ta lala.
    Zamiast kilku stów za multitimer dałem 150,- za 2 dni pracy i kombinowania elektryka.

    0