Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Astra F 1.4 16v 1997 Błąd ABS po wymianie łożyska.

21 Maj 2010 11:29 1886 5
  • Poziom 9  
    witam

    mam problem z abs'em a dokladniej, po wymianie lozyska czyli zdjeciu calej kolumny zawieszenia odpieciu czujnika ktory sie znajdowal przy polosi i ponownym zalozeniu wszystkiego zapalila mi sie kontrolka abs'u. Powiedzcie mi co moglem zepsuc :) i jak to naprawic.
  • Pomocny post
    Poziom 42  
    Sprawdzić testerem czy moduł abs widzi ten czujnik. Sprawdzić miernikiem czy czujnik jest sprawny. Zmierzyć odległość od czujnika do koronki piasty.
    Zepsułeś system abs
  • Poziom 9  
    Heh :P jak to jest mozliwe popsuc cos odkrecajac 1 srubke :P no nic lece sprawdzic to co napisales :)

    Dodano po 50 [minuty]:

    gratuluje trafnej diagnozy :) przez przydaek urwalem taki bolec dzieki ktoremu ustawia sie w dobrym polozeniu czujnik :) wstawilem czujnik na swoje miejsce i dziala abs :)

    jeszcze raz dzieki za pomoc


    Temat do zamkniecia :P
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Jeszcze żeby uzupełnić temat.
    Do wymiany łożyska nie trzeba odkręcać czujnika tylko można wypiąć wtyczke która jest w zatrasku zamocowana do nadkola.
    Druga sprawa że w tej astrze błędy to idzie wymigać i nie trzeba do tego testera. W przypadku ABS to styki A i K w gnieździe.
  • Poziom 9  
    Powiem szczerze ze sie nie znam na sprawdzaniu bledow i testerach :) a na tych pinach pod kierownica to nie moge sie polapac. chcialem sprawdzic co sie dzieje z silnikiem bo palila mi sie kontrolka check engine i nie szlo mi jakos tego wykrycie. wymienilem sonde i jest ok wszystko :) a co do wtyczki :D to polak madry po szkodzie ;p jak odkecilem czujnik to wtedy zauwazylem dopiero wtyczke :P


    Pozdrawiam :)
  • Pomocny post
    VIP Zasłużony dla elektroda
    Patrząc od przodu to to w prawym rzędzie 1 i 2 styk od góry to styki A i B do sprawdzania błędów Check Engine. Pierwszy w lewym rzędzie to K i pierwszy w prawym to A do sprawdzania ABS.
    Na wyłączonym zapłonie zmostkować potem włączyć zapłon i liczyć byłyśnięcia. Prościej już się nie da napisac.