Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Strona internetowa microsoft otwiera się w kilkuset kartach

21 Maj 2010 19:23 1341 2
  • Poziom 8  
    Witam.

Mam problem, a raczej moja mama ma, związany ze stroną http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid/=60524 czy też http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=60524(jakoś tak, adres mama mi dyktowała,więc może być błąd). Otóż owa strona sama z siebie nagle otwiera się w kilkuset kartach !! Nie wiem czemu tak się dzieje, studiuję 400km od domu, więc nic nie mogę sprawdzić, ale powodów może być kilka:

1) nowa klawiatura multimedialna z microsoft, może przycisk być zbyt mocno wciśnięty?? Modelu w tym momencie nie podam,ale jak bedzie potrzebny to zapytam [od czasu jej zainstalowania zaczęły się problemy, ale...]
    2) sterowniki pobrane przez program Driver scanner [tak naprawdę to OD ICH POBRANIA wszystko się zaczęło, ale to może zbieg okoliczności?]
    3) Sam program Driver Scanner?!

Niestety o pomoc na stronie Microsoftu nie mogę prosić, bo żeby ją otrzymać muszę wpisać numer weryfikacyjny produktu, a sprzęt kupił mi brat w usa i wysłał bez zbędnych pudełek itp., a bez w.w. numeru - musiałabym płacić.

Jakiś czas temu mój brat pomógł Mamie, kazał jej coś zrobić w panelu sterowania, niestety Mama i komputery nie przepadają aż tak za sobą, więc zupełnie nie pamięta o co chodziło ;) i wszystko było ok do czasu aż brat przyjechał, przeinstalował windowsa, pewnie znowu pobrał sterowniki tym durnym programem i voila. znowu, a brat za to 400km w drugą stronę :P Pomijając, że zapomniał o instalacji anty i 3 tygodnie Mama go nie miała, od wczoraj ma. aha i problem pojawił się znowu jakieś kilka dni temu, a brat ponad 3 tygodnie temu reinstalował i tyle też go nie ma... więc może to jednak przycisk??