Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Bmw E46 316 1.9 benzyna błąd 171 zapala się żólta lampka

bmwmajster 22 Maj 2010 07:41 18141 8
  • #1 22 Maj 2010 07:41
    bmwmajster
    Poziom 8  

    Witam wszystkich.
    Może na tym forum ktoś pomoże lub posłuży radą, mianowicie w moim aucie jakiś czas temu zapaliła się żółta kontrolka (pogorszenie jakości spalin), pojechałem do warsztatu mechanik podłączył jakiś tester uniwersalny, powiedział że to od złego paliwa żeby się nie przejmować, skasował błąd, przejechałem ok 400km znowu ta lampka.
    Tym razem pojechałem do innego fachowca. Po podpięciu pod inpę wyskoczył błąd 171prufung kraftstoff versorgungssystem, mechanik twierdzi, że to może być wina kończącej się odmy.
    Proszę niech jakiś fachowiec się wypowie,,,
    Dodam, że auto ładnie pracuje, nie ma spadków mocy obroty nie falują, nie ma z nim żadnych problemów.
    Jeżeli ktoś z was wie co może być przyczyną proszę o pomoc,
    Boję się, że będę jeździł po mechanikach i jak w poprzednim aucie będą wymieniać wszystko po kolei metodą prób i błędów, i nadal nie będzie dobrze(miałem taki przypadek z golfem4) wymienili mi sondy, świece, przewody i
    problem z żółtą lampką powracał.

    Pomoże ktoś?
    Co z tym robić od czego zacząć?
    Dziś znowu zapaliła się ta żółta lampka,ale auto pracuje bez zmian obroty nie falują, normalnie przyśpiesza,
    Tak sobie myślę. gdyby to była wina odmy może obroty by falowały?

    0 8
  • #2 23 Maj 2010 20:13
    mj_sup
    Poziom 16  

    w bmw jest wiele żółtych lampek dokładnie która

    0
  • #3 23 Maj 2010 20:52
    bmwmajster
    Poziom 8  

    Chodzi o żółtą lampkę silnika (pogorszenie jakości spalin)

    0
  • #4 23 Maj 2010 21:02
    jurekk55
    Poziom 34  

    bmwmajster napisał:
    Witam wszystkich,może na tym forum ktoś pomoże,lub posłuży radą,mianowicie w moim aucie jakiś czas temu zapaliła się żółta kontrolka,pojechałem do warsztatu mechanik podłączył jakiś tester uniwersalny,powiedział że to od złego paliwa żeby sie nie przejmować,skasował błąd,przejechałem ok 400km znowu ta lampka,tym razem pojechałem do innego fachowca,po podpięciu pod inpę wyskoczył błąd 171prufung kraftstoff versorgungssystem,mechanik twierdzi że to może być wina kończącej się odmy,proszę niech jakiś fachowiec się wypowie,,,


    To jakiś joke?
    Błąd to P0171?Więc chyba Panu Mechanikowi odma się skończyła i to dawno.
    Pojedź do kogoś kto umie sprawdzić dlaczego zubaża mieszankę.

    0
  • #5 23 Maj 2010 21:21
    bmwmajster
    Poziom 8  

    Czyli nie jest to wina odmy? błąd 171 z opisem prufung kraftstoff versorgungssystem pokazuje program inpa,kolego gdybym miał takiego fachowca w okolicy to bym podjechał ale tu co głowa to rozum każdy mówi co innego ,,sonda,przepływka,wspomniana odma,sam już nie wiem kogo słuchać myślę nad wizytą w aso bmw,auto mimo kontrolki ładnie chodzi nic się nie dzieje

    0
  • #6 29 Cze 2010 21:05
    homer00
    Poziom 14  

    Koledzy i co wymieniliscie? po bledzie 171? bo mam to samo sonda wymieniona jutro wymieniam przeplywke a jak nie to to juz nie wiem.

    0
  • #7 15 Wrz 2010 22:50
    doc3nt
    Poziom 20  

    homer00 napisał:
    Koledzy i co wymieniliscie? po bledzie 171? bo mam to samo sonda wymieniona jutro wymieniam przeplywke a jak nie to to juz nie wiem.


    troche odkopie..

    moze sie kolega cos przypomni i opisze czy wymiana przeplywomierza pomogla w temacie?

    /dzieks

    0
  • #8 16 Wrz 2010 04:06
    homer00
    Poziom 14  

    Witam. Tak wymiana przeplywki pomogla na ten blad. A za jakis czas wymienilem zaworek zaworek na kolektorze od odpowietrznia pokrywy zaworow i falowanie ustalo

    1
  • #9 17 Paź 2010 18:11
    Bela47
    Poziom 1  

    Miałem identyczne problemy w BMW E46 316i 1,9 benzyna (zapalała się żółta kontrolka).Podobnie jak u ciebie,mechanicy kombinowali - a to sonda(są dwie),złe paliwo,moduł,itp.Okazało się że właśnie odma a dokładniej - z tyłu silnika,stojąc od przodu (chłodnicy) pod filtrem kabinowym(musisz odkręcić całą obudowę filtra kabinowego),wtedy będziesz miał dojście do przewodów(dwa przewody gumowe złączone taśmą).Te dwa przewody kupisz jako jedną część.Powyższe przewody łączą się między innymi z ODMĄ.Moje przewody były miękkie jak plastelina i jeden pod taśmą był pęknięty.Wymieniłem PRZEWODY oraz ODMĘ I PROBLEMU NIEMA.WŁAŚNIE MECHANICY CZĘSTO LEKCEWAŻĄ ODMĘ. POZDRAWIAM

    2