Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Boczki drzwi z żywicy do głośników 16" w Suzuki Swift '

23 Maj 2010 19:19 4115 8
  • Poziom 8  
    Witam,
    Jestem laikiem w świecie CA, aczkolwiek zawsze majsterkowałem z elektroniką i takimi manualnymi rzeczami. Posiadam Suzuki Swifta z 2001 HB 5 drzwi. Jak wiadomo ten samochód i sprzęt audio to dwa różne światy. Ja jednak chcę pokusić się o niezłe w miarę możliwości brzmienie.

Zamiary są takie:
    Ze względu na zupełnie płaskie boczki drzwi chcę dorobić w dolnej i przedniej części drzwi panel (w kształcie literki L) na głośniki 16cm, tweeterki i może na 10cm maleństwa. Aktualnie zrezygnowałem z seryjnych głośników 10cm gdyż ich dźwięk jest karygodny :cry: Aktualnie posiadam już dosyć trwałą i śmieszną prowizorkę czyli 2 głośniki od wieży :D Pytanie numer 1 się nasuwa czy wogóle pociągnie mi taki sprzęt na moim akumlatorze i radiu Pioneer'a 4x50W. Przy obecnej instalacji nie mam możliwości włączyć radia bez zapalonego silnika bo aku pada po chwili. Czytałem już jeden temat o zabudowie z żywicy bagażnika w swifcie i chciałem coś tego typu dopasować w drzwi. Jednocześnie obić całość jakimś współgrajacym materiałem lub ewentualnie pomalować dorobioną część na szaro.

Proszę więc o wsparcie Waszą wiedzą i doświadczeniami jak taką konstrukcję wykonać i jak ją zmontować z drzwiami bo seryjne boczki są jedynie na 2 śrubkach i 8 zatrzaskach. Myślałem o wymianie płyty z tych boczków na 4mm sklejkę i dorobienie reszty z tworzywa.

Proszę pomóżcie biednemu majsterkowiczowi :D
  • Poziom 16  
    wpisz sobie w yout. "fiberglass door panel". Jest parę fajnych filmików jak się pobawić żywicą
  • Poziom 8  
    Już przeglądałem zarówno te filmy jak i dziesiątki podobnych tematów na różnych forach, m.in. na elektroda.pl :) Całą idee i technologię już znam ale nadal pozostaje kilka niedomówień: