Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Trzeszczące głośniki bez radia!Audi a4 1996 kombi

23 Maj 2010 21:53 1681 2
  • Poziom 11  
    Witam mam bardzo dziwny problem,otóz trzeszczą mi od jakiegoś czasu głośniki fabryczne w aucie a nie mam nawet podłączonego radia!Jest to Audi a4 kombi ze wzmacniaczem fabrycznym Bose na nadkolu z tyłu.Rozłączyłem dwie wtyczki,które były na wzmacniaczu lecz problem nie ustąpił.Nie raz są momenty,że nie trzeszczą wogóle ale teraz to się samo nasiliło a nic nie grzebałem...Nawet jak samochód stoi zgaszony w garażu i wejdę tam to słyszę trzeszczenie a kluczyka nie zostawiam w stacyjce i jak już wspomniałem nie mam radia.Trzeszczenie następuje tak co 20 sekund do pół minuty.Momenty samego trzeszczenia są krótkie 2-3 sekundy tak jakby np. muskać kabelkiem plus od głośnika.Co to może być.Nie jestem laikiem ale to mnie przerasta,takie dziwne zachowanie nawet jak auto stoi nieruchomo przez całą noc a zapłon wyłączony jest i nie ma radia...Proszę o pomoc bo drażni mnie to.
  • Relpol przekaźniki
  • Pomocny post
    Poziom 31  
    Uszkodzony jest wzmacniacz, ten w nadkolu
    Nie ma radia - odłączyć wzmacniacz.
    U mnie po miesiącu postoju rozładowało mi to akumulator do zera.
    Z częściami zamiennymi do tego wzmacniacza jest kiepsko, bo układy są firmowane znakiem BOSE - nigdzie nie znalazłem odpowiedników.

https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=1227150&highlight=

Naprawiłem to prowizorką, czyli zamontowałem dodatkowy przekaźnik na zasilaniu wzmacniacza. Sterowany jest sygnałem REMOTE z radia.
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 11  
    mipix napisał:
    Uszkodzony jest wzmacniacz, ten w nadkolu
    Nie ma radia - odłączyć wzmacniacz.
    U mnie po miesiącu postoju rozładowało mi to akumulator do zera.