Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 2,5 td 1996 rok - po2tys. obr. nie jedzie

ryszardebe 24 Maj 2010 17:32 7016 17
  • #1 24 Maj 2010 17:32
    ryszardebe
    Poziom 9  

    witam mam problem z Voyagerem po 2 tys. obr. strasznie muli,toczy sie nie chce przyspieszyć - co z tym mam zrobić:?:

    0 17
  • #2 24 Maj 2010 17:51
    jarewa
    Poziom 31  

    Podłaczyć do komputera i odczytać błędy.

    Ja bym jeszcze tak dla pewnośći sprawdził właczniki przy sprzęgle i hamulcu dla ECU. I sprawdził filtr paliwa.

    0
  • #3 24 Maj 2010 18:40
    ryszardebe
    Poziom 9  

    dzięki -komp nic nie wykrył sprawdze te włączniki,tylko jak to zrobić ?

    0
  • #4 24 Maj 2010 18:47
    milejow
    Poziom 42  

    Taaak, sterownik w trybie awaryjnym i żadnych błędów, kiepski dowcip

    0
  • #5 25 Maj 2010 21:28
    ryszardebe
    Poziom 9  

    to nie dowcip

    0
  • #7 25 Maj 2010 21:44
    jarewa
    Poziom 31  

    milejow napisał:
    Taaak, sterownik w trybie awaryjnym i żadnych błędów, kiepski dowcip



    Nie wiem jak to jest dokładnie w Chrysler Voyager 2,5 td ale w innych autach które znam. Mają czujniki włączenia sprzęgła i hamulca. Gdzie silnik podczas włączenia sprzegła czy hamulca nie daje więcej niż 2tyś-2.5tyś, więcej nie wykręca. I to wcale nie tryb awaryjny. A w przypadku uszkodzenia się tych czujników, komputer nie pokazuje żadnego błędu.


    Dlatego o nich wspomniałem.

    0
  • #8 25 Maj 2010 23:28
    cezaryccc
    Poziom 2  

    po pierwsze sprawdź wtrysk sterujący-na pierwszym cylindrze z kablem...
    rezystancja powinna wynosić od 90 do 110 om jak nie ma żadnej to będzie ten objaw co napisałeś
    ewentualnie
    zadzwoń 792293911

    zajmuje się częściami do voyagera

    0
  • #9 27 Maj 2010 20:45
    ryszardebe
    Poziom 9  

    pompa i wtrysk sprawdzony, jest dobry, sprawdzę czy tam są te czujniki i czy są ok.

    0
  • #10 14 Cze 2010 16:25
    artvox
    Poziom 1  

    Też tak miałem i co się okazało
    Pod autkiem jest turbo obok niego takie ciengienko z mieszkiem jak to się zatnie to masz takie objawy

    ze względu na wysoką temp. to lubi się zapiec najpierw WD40 żeby rozruszać a potem smar wysoko temperaturowy taki z domieszką miedzi i molibdenu
    W serwisie zalecili wymianę turbosprężarko za jedyna 3800 zł a smar mnie kosztował 47 zł

    Zdarzenia miało miejsce 2 lata temu do dzisiaj tam nie zaglądałem i wszystko działa

    0
  • #11 21 Cze 2010 17:03
    ryszardebe
    Poziom 9  

    :cry: a to ciekawe-dzieki sprawdze to na pewno:!:

    0
  • #12 26 Wrz 2010 20:08
    andco
    Poziom 13  

    witam... jak się problem rozwiązał ?
    Mam pytanie przy okazji voyagera (96, td VM)... po lewej stronie nieco przed reflektorem jest takie czarne małe pudełko. Do niego idzie jakiś kabelek i gumowy wężyk fi 10, odchodzi prosto w kierunku szyby. Wężyk ten ma około 30cm i kończy się na prawo od filtra paliwa. Ma na końcu ślad po obejmie, ale obejmy nie ma bo wężyk nie jest nigdzie wpięty. Czy ktoś wie do czego ten wężyk służy? Jeśli trzeba to zrobię foto tego czegoś. W ogóle mam wiele pytań i trochę części do kupienia, dlatego chętnie bym pogadał ze znawcą tych aut. Tutaj lub gdziekolwiek.

    0
  • #13 25 Paź 2010 19:56
    wzion1
    Poziom 2  

    kolego sprawdz filter paliwa czyli wymień a jak to niepomorze to padł ci przepływomierz powietrza ,ja miałem taki sam problem 2 tyś. i muli okazało się że wymieniłem filtr paliwa i było wszystko ok. a teraz 3 dni temu miałem to samo i padł mi przepływomierz powietrza ,zrub te żeczy to napewno to zacznij od filtra.pozdrawiam.

    Dodano po 2 [minuty]:

    a co do tego wężyka to zrub fotę bo niewiem dokładnie oco chodzi

    0
  • #14 25 Lut 2011 16:21
    wzion1
    Poziom 2  

    kolego co do tego że ma tylko 2obr. i muli to masz uszkodzony przepływomierz powietrza sprawdz czy po ściągnięciu gumy od filtra powietrza w przepływomierzu są dwie cieniutkie blaszki jedna szeroka ,a druga wąska.

    0
  • #15 29 Cze 2011 15:01
    SauerMauser
    Poziom 21  

    na 100% przepływomierz, koszt używanego ok 200pln

    0
  • #16 04 Lip 2011 00:34
    arturo13
    Poziom 15  

    SauerMauser napisał:
    przepływomierz

    Widzę że koledzy mają szklane kule. Nie róbcie ludziom wody z mózgu, Voyager ma tryb awaryjny (wyraźny spadek mocy po przekroczeniu 2 000 obr/min) od awarii prawie każdego czujnika (przepływka, Needle Lift Sensor, CKP...) nastawników w pompie i też od ustawienia pompy (kąt) ale w każdym przypadku jest błąd w komputerze (nawet od błędnego ustawienia pompy).
    Jakoś też mi się nie chce wierzyć że nie ma błędów, jakim skanerem to sprawdzałeś ? Ja mam Launcha, dwa uniwersalne i Chrysler DRB III i wiem że czasami tylko DRB pokaże błędy.
    Jeśli masz możliwość sprawdzenia wejść to sprawdź czy działa czujnik sprzęgła, nie wiem jak się zachowuje jak komputer widzi wciśnięty pedał sprzęgła ale to jedyne co mi teraz przychodzi do głowy. Wiem że przy wciśniętym hamulcu wcale nie ma ciągu więc od hamulca to nie będzie.

    0
  • #17 04 Lip 2011 10:37
    SauerMauser
    Poziom 21  

    arturo13 napisał:
    Widzę że koledzy mają szklane kule.


    Nie takie szklane, sam miałem taki przypadek w moim aucie - komputer zero błędów, a był przepływomierz, a tu kolega zaraz z najgorszym i rzadko spotykanym wyjeżdża. Można jeszcze wtrysk sterujący sprawdzić, powinien mieć opór ponad 100 Ohmów na zimnym. To dwie częste przypadłości Chryslerów.

    0
  • #18 06 Lip 2011 23:21
    arturo13
    Poziom 15  

    ryszardebe - po pierwsze to napisz czy nasz tryb awaryjny (do 2000 obr idzie normalnie po 2000 wyraźny mół) czy nie (silnik traci moc stopniowo) bo koledzy się rozwodzą i jedne pomysły dotyczą trybu awaryjnego inne nie.

    SauerMauser - piszesz na 100% przepływomierz bo ty miałeś taki przypadek ! Czyli uważasz że tylko taki przypadek może wystąpić jak twój, inne już nie ? Problem w tym że taką wypowiedzią możesz narazić kogoś na koszty i to nie małe. Dalej piszesz "Można jeszcze wtrysk sterujący sprawdzić" czyli jednak dopuszczasz inne problemy ? A co do wtrysku sterującego to jeśli by nie działał samochód miałby tryb awaryjny ale byłby błąd w komputerze. Natomiast jeśli nie ma błędów to raczej też nie będzie tryb awaryjny tylko zwykły spadek mocy przy rosnących obrotach i tu powodów może być kilka : tak jak pisałeś przepływomierz, ale też turbo, zatkany dolot, pompa, filtr paliwa itp.

    0