Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

golf 4 IV-wątpliwości przy zakupie ?

tomasik16 24 Maj 2010 17:35 4221 4
  • #1 24 Maj 2010 17:35
    tomasik16
    Poziom 10  

    Witam. Mam zamiar zakupić Golfa IV , i mam pytanie , jeśli airbag na kierownicy jest ciemniejszy niż barwa kierownicy może to oznaczać że samochód był po wypadku ?
    Po czym jeszcze mogę zauważyć że auto mogło być po wypadku ?
    Z góry dziękuję :)

    0 4
  • #2 24 Maj 2010 21:35
    baraka
    Poziom 17  

    witam
    jedną z przyczyn różnicy koloru może być wymiana kierownicy ( duży przebieg , wytarta kierownica - poduszka została ) , patrz na szczeliny , lampy , czy są tego samego producenta ( często po stłuczce zakładane są podróby ) , szyby powinny być z tego samego roku ( zawsze może kamień stłuc - przednia ) itd
    jeśli się na tym nie znasz , auto miało wypadek , " kosmetyka" została dobrze zrobiona , to i tak nie poznasz , najlepiej weź osobę która się na tym zna
    pozdrawiam

    0
  • #3 28 Maj 2010 19:25
    magma85
    Poziom 2  

    Patrz na stan auta. Stłuczka to normalna rzecz podczas eksploatacji auta i ważne żeby było dobrze naprawione. Gorzej jak auto miało zderzenie z pociągiem.

    0
  • #4 28 Maj 2010 20:05
    kavior
    Poziom 14  

    Różnica w kolorze poduszki a samej kierownicy w tym aucie to rzecz całkowicie normalna. Kierownica się wyciera i matowieje a poduszka świeci się szczególnie od kosmetyków:D Mam w rodzinie golfa IV i bore, obydwa bezwypadkowe i widać różnice w kolorze szczególnie na zdjęciach.

    0
  • #5 28 Maj 2010 21:21
    mikomir
    Poziom 15  

    1) sprawdzenie daty produkcji szyb;
    2) sprawdzenie stanu lakieru, można przy odpowiednim oświetleniu dostrzec powtórne malowanie, szpachlowanie;
    3) zakup za ok. 30-80 miernika grubości lakieru;
    4) stan zużycia opon (rocznik, równomierność zużycia);
    5) dokładne oględziny przedniego pasa - mocowanie chłodnicy wraz z zaciskami węży, reflektory oryginalne czy podróbki, stan różnych śrub mocujących (im starsze auto tym powinny być bardziej pordzewiałe);
    6) spasowanie maski, błotników itd;
    7) wydanie ok. 50 zł na wizytę w stacji diagnostycznej i przebadanie na komputerze;
    8) sprawdzenie historii auta w autoryzowanym serwisie;
    9) dokładne sprawdzenie połączeń "blachy" w bagażniku;
    10) "położenie się" pod auto i sprawdzenie czy auto nie zostało pospawane z dwóch połówek;
    11) nadmiernie wypieszczone, wywoskowane (szczególnie woskiem koloryzującym) auto powinno wzbudzić nieufność i podejrzenia;
    12) na koniec jedna z najważniejszych zasad, zawsze należy zabrać ze sobą osobę emocjonalnie nie związaną z zakupem auta - oceni ona stan auta na chłodno.

    0