Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Nissan Micra K12 - Świeci kontrolka AirBag, czym skasować?

GREGORD4D 25 Maj 2010 12:31 13691 7
  • #1 25 Maj 2010 12:31
    GREGORD4D
    Poziom 9  

    witam wszystkich,czy może mi ktoś podpowiedzieć jak aktywować airbag-świeci kontrolka, Nissan Micra K12,była wystrzelona poduszka w prawym siedzeniu,wymieniłem i teraz trzeba ja pewnie aktywować,pytanie czym,mam cdif-a to nie odczytuje zadnego błędu,proszę o podpowiedź jak to usunąć,z góry dziękuję

    2 7
  • #2 25 Maj 2010 12:41
    Anonymous
    Użytkownik usunął konto  
  • #3 25 Maj 2010 12:57
    GREGORD4D
    Poziom 9  

    właśnie w tym dziwne,że cdif łączy bez problemu,w poduszkach nie odczytuje żadnego błędu,ani w sterowniku,a kontrolka świeci,odłaczałem akumulator i też nic nie pomaga,czy jest jeszcze na to jakiś sposób????

    0
  • Pomocny post
    #4 25 Maj 2010 14:32
    1078231
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 29 Maj 2010 15:18
    GREGORD4D
    Poziom 9  

    usterka usunięta,naprawiony sterownik,zamykam temat

    -1
  • #6 12 Cze 2010 21:51
    miesku
    Poziom 10  

    witam serdecznie
    mam pytanie w zwiazku z tym tematem...
    tez jestem posiadaczem micry 2003r trzy drzwi,byla uderzona w drzwi i prog i wystrzelila poduszka w siedzeniu, wymienilem poduszke, podlaczylem i do serwisu na skasowanie, no i nie idzie skasowac bledu, podlaczaja kompa jest info o wystrzelonej poduszce w siedzeniu ale nie idzie wykasowac, mowia ze cos nie tak i mam jechac tam gdzie mi wymieniali poduszke:cry:

    pytanko moje, czy oprocz poduszki musze wymienic jakis czujnik poduszki?czy mogl sie uszkodzic sterownik? no i pytanko ile razy mozna kasowac blad po wystrzelonych poduszkach?-mysle ze to jest drugi wypadek mojego autka

    nie pamiedam dokladnie kodu bledu ale moge poszukac karteczke z wydrukiem tyle ze auto stoi w warsztacie i bede mial dostep w poniedzialek:cry:

    1
  • #7 12 Cze 2010 23:06
    GREGORD4D
    Poziom 9  

    witam,musisz wykręcić sterownik poduszek znajdujący się pod osłoną hamulca ręcznego i dać fachowcom do naprawy,koszt około 100zł,montujesz i jeśli poduchy i pasy ok,będzie wszystko hulać,pozdrawiam

    0
  • #8 14 Cze 2010 15:26
    miesku
    Poziom 10  

    witam serdecznie
    niestety tu gdzie mieszkam ciezko bedzie z takimi fachowcami...
    skoro sterownik trzeba programowac to dlaczego serwis nissana tego nie potrafi?

    co w nim moglo pasc?
    tylko poduszki mam w aucie, pasy nie sa podpiete

    moge podmienic sterownik z innym?od kazdej micry powyzej 2003 bedzie pasowac?niezaleznie ile poduszek?

    1
  Szukaj w 5mln produktów