Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Awaria piekarnika

25 Sie 2004 00:14 11462 20
  • Poziom 12  
    Piekarnik w kuchence elektrycznej nie nagrzewa sie.Wiatrak albo wentylator(nie wiem jak to sie po facowemu nazywa) kreci sie.Wszystkie palniki na blacie funkcjonuja.Moze ktos mi doradzi jak w prosty sposob mozna stwierdzic usterke?Pozdrawiam!
  • Poziom 17  
    Wolnostojąca czy do zabudowy. Czy ma zegar czasowy czy nie?
  • Poziom 12  
    Co masz na mysli piszac zegar czasowy.Zegar ma wyswietla aktualny czas,mozna naszykowac alarm itp.funkcje.
  • Specjalista AGD
    Jeżeli nie nagrzewa się na żadnej funkcji, to wypalony jest przełącznik tych funkcji, albo rąbnięty termostat.
  • Poziom 12  
    Zayzayer troszke wiecej podpowiedzi jestem kompletnie zielony w tym temacie.Mysle ze przelacznik jest OK poniewaz po przekreceniu galki swieci sie swiatlo i pracuje wiatrak w piekarniku.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 34  
    Witam.
    Jeżeli masz termostat mechaniczny to przy pokręcaniu od zera w lewo powinno być słyszane tyknięcie ale to sygnalizuje tylko że termostat zadziałał. Żeby wykryć usterkę należy odłączyć piekarnik od sieci i spokojnie omomierzem zbadać cały obwód.
    Pozdrawiam.
  • Specjalista AGD
    Jeżeli będziesz na siłę naprawiać coś na czym totalnie się nie znasz, to może okazać się, że jesteś droższy od fachowca.
  • Poziom 34  
    Bez przesadyzmu piekarnik nie jest aż tak skomplikowanym urządzeniem.
    To dwa przewody zasilające przełącznik funkcji, termostat i oczywiście elementy grzejne. Najczęściej usterka widoczna jest gołym okiem - upalony przewód, zapalone złącze.
  • Specjalista AGD
    Ryszard49 napisał:
    Bez przesadyzmu piekarnik nie jest aż tak skomplikowanym urządzeniem