Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Czujnik ciśnienia spalin G450 VW T5 2.5 TDI (BNZ)

26 Maj 2010 21:29 12365 4
  • Poziom 21  
    Witam
    Wyskakuje taki błąd:

    01137 - Czujnik ciśnienia spalin 1 (G450): niedopuszczalna wartość sygnału

    Niestety na forum jakoś mało informacji na ten temat. Nie pali się kontrolka DPF-a tylko kontrolka silnika. Plan jest taki będę miał ten czujnik na podmianę ale jak to nie podziała to pozostaje mi tylko zmierzyć:

    - zapopielenie filtra DPF
    - zasadzenie filtra DPF

    Tylko może mi ktoś powiedzieć jak?? I jak procentowo i gramowo to sie ma przedstawiać?? W czasie jazdy mierzyć czy na wolnych?? No i oczywiście jak przebiega procedura wypalania DPFa?? Mam oryginalnego VAG-COMa. Samochód jeździ prawie cały czas po mieście, poradziłem jechać w teren może to coś pomoże ale warto by sie czegoś więcej nauczyć. Pozdrawiam
  • Poziom 33  
    Procedura awaryjnego czyszczczenia DPF:

    Wymagania wstępne (ogólne):
    Włączamy zapłon
    Włączamy silnik
    Temperatora płynu chłodzącego
    powyżej 50 ° C (patrz MVB 002,4)
    Włączyć wszystkie możliwe odbiorniki energii
    (Światła, Ogrzewanie siedzeń, ogrzewanie szyb, klimatyzacja i inne)
    Warunki jakie należy spełnić:
    Prędkość pojazdu pomiędzy 30-60 kilometrów na godzinę
    Prędkości obrotowej silnika pomiędzy 1500-2500 RPM
    Czas trwania ok..15-20 Minut
    Temperatura spalin przed Turbo ładowarki powyżej 700 ° C
    Koniecznie należy zachować powyższe wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Jest to warunek prawidłowego zregenerowania DPFa.

    Teraz czas na interfejs:

    [Wybierz]
    [01 - Engine]
    [Coding-II - 11]
    Włącz Regeneracja wprowadzając 21295.
    [Do It!]
    [Meas. Blocks - 08]
    Wybrać obie grupy, tzn. 070 i 075.

    [Go!]
    MVB 070,1: Regeneracja Status (xxxxxxx1 = Normalna Regeneracja , xxxxxx1x = Przymusowa Regeneracja)
    MVB 070.3: Regeneration Counter/Timer
    MVB 075.1: Temperatura spalin przed turbosprężarką
    MVB 075.2: Temperatura spalin przed filtrem cząstek stałych (DPF)
    MVB 075.3: Poziom zapełnienia filtra cząstek stałych...
    MVB 075.4: Temperatura spalin za filtrem cząstek stałych (DPF)

    Mając ustawione powyższe parametry rozpoczynamy jazdę obserwując na bieżąco bloki pomiarowe, robimy do koniecznie w towarzystwie drugiej osoby.

    [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06]
  • Poziom 1  
    witam
    ja usunalem u siebie filtr dpf tzn wyjalem stuklem wklad ktory w nim byl ale niestety problem powrocil,dzisiaj znow pali mi sie komputer i swiece zarowe co dalej?Nowe oprogramowanie?Usunalem filtr poniewaz bardzo czesto mi sie zapalal i musialem placic po 200 zl za wymuszone wypalanie takie jak w/w poscie.
    POMOCY TO auto mnie wykonczy.Transporter t5 2,5 tdi 130km 2009r 98 tys przebiegu
  • Poziom 21  
    To ładnie zrobiłeś :D
  • Poziom 21  
    Problemem okazał się:
    Czujnik ciśnienia spalin (G450)