Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Panasonic TDE600 identyfikacja numeru

tracer 28 May 2010 11:42 2493 7
  • #1
    tracer
    Level 13  
    Witam. Przedstawię problem. Dzwoniąc na numer aparatu cyfrowego podłączonego do centrali TDE600,centrala identyfikuje ten numer z prefiksem zero np.0601...Wiadomo że TPSA i sieci komórkowe nie korzystają już z prefiksu 0.Jeżeli chcę oddzwonić i wybrać w telefonie z listy rejestru połączeń przychodzących automatycznie połączenie to wybiera tak jak było zapisane czyli z zerem. Mam pytanie do kolegów co trzeba ustawić w centrali aby identyfikacja nr. przychodzacego była zgodna czyli bez zera na początku . Pozdrawiam
  • #3
    oscar2000
    Level 34  
    rozumiem ,że są łącza ISDN ... jesli tak to trzeba przestawić nt ... bylo kawałek temu pisane jak to zrobić ..... poszukaj .... w centrali też jest taka opcja ..... ale moim zdaniem nt to podstawa .........
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    irekr
    Moderator
    W panasonicu jest taki parametr ja długość numery prezentowanego.
    Ogranicza to jednak oddzwanianie dla połączeń międzynarodowych.
    Inna prawda jest tez taka, że w bardzo wielu centralach nadal jest wysyłany numer w starym formacie, chociaż "0" już się nie wybiera. Obserwuję to u siebie w firmie, gdzie numery komórkowe prezentują się z zerem a międzymiastowe bez zera, natomiast lokalne bez 22 z przodu (CAA Piekna)i mam 3 trakty 30B+D. Jedyna rada to zapuścić regułę w ARS-ie wycinająca pierwsze zero jeżeli takie wybieranie będzie miało miejsce.
    Cóż, fachowców z TPSA zwolniono w ramach oszczędności......
  • #6
    User removed account
    User removed account  
  • #7
    KAT10
    Phones specialist
    Pytanie z prośbą o pomoc w konfiguracji KX-TDE600 w zasadzie nie powinno pojawić się na takim forum. Systemy te powinny instalowane wyłącznie przez certyfikowanych instalatorów, którzy, z samej definicji, nie powinni mieć problemów z takim drobiazgiem jak zaprogramowanie sposobu prezentacji abonenta dzwoniącego. Tak więc zdziwiony jestem takimi pytaniami. Co więcej sprzedawca systemu (zgodnie z wiadomymi dla niego zapisami w odpowiedniej umowie) sam ma obowiązki, z których jak widać w tym przypadku, nie wywiązał się.

    Wracajac do sedna.
    Proponuję skontaktować się za sprzedawcą i wyegzekwować pomoc, bo nikt z dobrze znających systemy Panasonic i szanujących się instalatorów nie powinien publicznie udzilić porady. A jeśli sprzedawca czegoś nie wie, to niech się nauczy - jest to jest jego obowiązek!
    Druga możliwość to poświęcić kilka chwil z życia na odnalezienie w dokumentacji właściwego rozdziału i po problemie (sądzę, że tak będzie najszybciej).

    Absolutnie nie chodzi mi tu o przypadek typu "ja wiem, ale nie powiem", lecz o coś zupełnie innego, o czym pisałem wielokrotnie.
    Ta centrala jest dobra i z tym problemem poradzi sobie bez kłopotów.

    Pozdrowienia dla wszystkich

    PS.
    Mam prośbę o nieudzielanie "porad technicznych", bo komuś wydaje się, że wie jak coś działa, albo wie mniej-więcej, albo coś sobie przypomina, ale nie jest pewien. Nikogo nie chcę urazić, ale jak nie znam się na czymś, to siedzę cicho i czytam, słucham, uczę się...
  • #8
    User removed account
    User removed account