Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
IGE-XAOIGE-XAO
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kadett 1.3 "łezka" Pomocy jezeli chodzi o alarm :)

25 Sie 2004 18:46 1332 10
  • Poziom 2  
    Witaj
    Mam problem poniewaz sobie kupiłem autoalarm z centralnym zamkiem oraz wstrząsowym cos tam :D

    ok a wieć jak otworzyłem pudełko to byłem zszkokowany. Tyle kabli i nie wiem co i jak podłączyć.
    Chodzi mi o to ze tak na chłopski rozum to w domu jak chcesz jakies urządzenie podłaczyć itp to musze mieć "kontakt" zeby mieć zasilanie do działania alarmu itp. Tylko nie wiem jak z opla wziąśc takie kable i jak one wyglondają. A płącić nie chciał bym za zainstalowanie alarmu iu fachowca bo to są spore sumy. Widzialem ze są do ściagnięcia jakies wzory czy cos ale mam za małlo pkt. a komórki chwilowo nie mam :( takze byłbym wdzięczny o odp. gg to 3838138 z góry dzięki (Tuninguje samochód i chce go jakos zabiezpieczyc:)
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Poziom 19  
    jeśli nie masz obycia w elektrotechnice to najtaniej i najprościej będzie poprosić fachowca o montaż.
  • IGE-XAOIGE-XAO
  • Spec od samochodów
    Nie przejmuj się - masz instrukcję i tylko ze 14 kabelków - skoro się podjąłeś, to dotrwaj.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 15  
    to wcale niejest trudne postaraj sie sam podBczyc
  • Poziom 2  
    ale kupilem alarm od kolesia z allegro miał w pip duzo komentarzy :) chodzi mi o to w tym momencie gdzie mogę w kadecie podlonczyć alarma do zasilanie gdzie sie znajduje :) tzn gdzie to podlonczyc i na jakiej zasiadze dziala alarm chce takie cos zeby go nie rozje.... pozdro
  • Poziom 20  
    A czego ty się spodziewałeś???
    Jeżeli nie masz pojęcia jak to zrobić to po co się za to zabierałeś???
    Spodziewałeś się ze będą tylko dwa kable zakończone klemami żeby je podpiąć pod akumulator???

    Kabli zasilających poszukaj pod deską,pod nawiewami,gdzie radio jest najłatwiej do nich dotrzeć.
    Jednak ze względu na fakt że nie znasz tej instalacji/jej stanu/ lepiej sam pociąg plusa/+/ bezpośrednio spod maski a mase/-/ z blachy pod deską.
    Co do czujników to zależy jakie masz.Jeśli czujniki drzwiowe to wepnij się w instalke od lampki,ale nie pod lampkę tylko pod jej instalke/najprościej/.
    Ja u qmpla zakładałem kontraktony w drzwiach i mini magnesy w 'futrynie' bo oryginalne czujniki były uszkodzone a jemu się spieszyło.
    Syrenę najlepiej w komorze silnika solidnie przykręcić,centralka to według twojego uznania sam zdecyduj byle była trudno osiągalna dla obcych.
    Jesli masz czujniki ultradźwiękowe to zlokalozuj je w narożnikach w podsufitce itp.

    Ogólnie mówiąc jeśli naprawdę nie masz o tym pojęcia to będziesz miał trochę zmartwień :P
    powodzenia i wytrwałości
  • Poziom 11  
    Nie stresujcie BUEHEHEE !!!!!
    Zajrzyj na download i poszukaj opisu do kadeta, i po kłopocie, no oczywiście o plusach i minusach pojęcie trzeba mieć, no i jakiś miernik
    pozdrawiam...
  • Poziom 11  
    Kolego SENSO proponujesz podłączenie alarmu pod akumulator,a czy pomyslałeś o tym ze moze ktos przeciac kable ?
    Podłacz wszystko w aucie pod tablice z bespiecznikami i przekaznikami tam masz wszystkie przewody do których łatwo sie wpiac
    popieram kolege KOMP-EL trzeba wiedziec co nieco o + i o -
    Napisz skad jestes moze ktos z forum sie podejmnie instalacji
  • Poziom 20  
    Bez urazy:P chodzi o to że jeżeli nie ma większego pojęcia o montażu, i nie zna stanu instalki elektrycznej w wozie to niech się nie bawi w gnieździe bezpieczników bo może je popalić.Jak najbardziej jeśli znajdzie wolne gniazdo :).
    Z drugiej strony bez uniesienie maski ciężko dorwać kable zasiliające,jest to czywiście zależne od modelu samochodu,ale z reguły choćby sama płyta osłaniająca miskę olejową stanowi już problem dla kradzieja.
    Każdy szanujący się system alarmowy powinien minimum posiadać zabezpieczenie w postaci czujników drzwi,maski i klapy bagażnika.
    Dlatego u kolegi dawałem kontraktony a nie czujniki 'naciskowe'.
    Nawet ci głubsi kradzieje wiedzą że cosik takiego jest i jak pokombinują to zablokują czujnik nim otworzą maskę,mało który z nich nosi magnesy.
    Propos przecinania kabli: jeśli zaopatrzysz centralkę w oddzielne źródło zasilania np. 9V to zasilisz z tego surene w momencie cięcia kabli,drugie źródło musi być w surenie na wypadek gdyby zaczęli ciąć od kabli syreny.
    Taki prosty układ na tranzystorach eliminuje niezauważalne cięcie kabli.
    Oczywiście o taką centralkę to trzeba się pokusić samemu,spędzając kilkanaście dni rysując schematy.
    pozdro
  • Poziom 11  
    Opowiem wam ciekawy przypadek.....
    Mam kumpla co troche kuma elektrke , kupil alarm twierdzil ,ze go sam podłaczy , podłaczył to na sztuke byle pipało , podłaczył wzbudzanie masa pod swiatełko w aucie i git !! wszystka działa wiec ok , ale pewnego dnia zapomniał załaczyc lampke tak aby reagowała na otwarcie drzwi przychodzi rano do autka , a tam sprzeta mu zabrali...i zdziwiony czemu nie pipało...
    Radze idz do kogos kto sie na tym zna nie musi byc to warsztat , ale ktos kto wie o co chodzi