Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel Astra I 1.7DTL gaśnie po wymianie silnika

lamps24 30 Maj 2010 12:28 2796 7
  • #1 30 Maj 2010 12:28
    lamps24
    Poziom 7  

    czesc mam opla astre I 98rok. Po zmianie silnika na 1.7dtl po pierwszych probach odpalenia zaskoczyl ale nie da sie go zgasic. Przy dodaniu gazu nie wchodzi na wysokie obroty. Co jest przyczyną tego?

  • #2 30 Maj 2010 12:37
    Krzysi0
    VIP Zasłużony dla elektroda

    Trzeba przyjrzeć się wiązce elektrycznej. Jaki wcześniej był silnik ?

  • #3 30 Maj 2010 12:54
    lamps24
    Poziom 7  

    Wcześniej też był 1.7DTL.
    Samochód po odpaleniu pochodzi chwile i gaśnie. W nowym silniku przy pompie jest czarna skrzynka i wychodza z niej 3 przewody. W starym byl jeden przewód.

  • #4 31 Maj 2010 00:19
    Paweł#G
    Poziom 14  

    Teraz masz prawdopodobnie pompę z immobiliserem.
    W linku poniżej masz opisane jak sie go pozbyć.
    (zdejmujesz czarną skrzynkę i pod spodem masz tak samo jak w poprzedniej pompie). W sumie dziwne, że nawet na moment udało się odpalić.

    Link

  • #5 31 Maj 2010 16:50
    Mihas66
    Poziom 22  

    szacher macher wcześniejszą pompę jak immo nie uda się wywalić...

  • #6 05 Cze 2010 15:08
    lamps24
    Poziom 7  

    Immo wywaliłem i teraz normalnie odpala i gaśnie z kluczyka. jest jeden problem bo nie wchodzi w obroty nie reaguje na pedał gazu. Co jest ?

  • #7 07 Cze 2010 10:40
    Paweł#G
    Poziom 14  

    Na sam początek proponuje jeszcze raz na spokojnie wszystko przejrzeć, czy:
    - linka od gazu pociąga dźwigienką identycznie jak na starej pompie
    - przewód paliwowy nie jest gdzieś po drodze zagięty
    - przewody są dobrze połączone
    - niema gdzieś nieszczelności i pompa zapowietrza się (bąbelki powietrza w przewodzie powrotnym)
    - filtr paliwa nie jest zapchany
    - coś zatyka dolot powietrza (zagięty wąż, szmata pozostawiona w dolocie)
    - coś zatyka wydech.

    Jak wciskasz pedał gazu jakie są objawy oprócz braku zmiany prędkości obrotowej?

  • #8 07 Cze 2010 14:44
    lamps24
    Poziom 7  

    samochód odpalił po zmianie paliwa normalnie chodził silmik był ciepły prawie 100*. Zgasiłem go i potem przez cały czas nie chciał odpalić.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME