Żarówki w kontrolkach są sprawne?
Styki w kontrolkach przewodzą?
Styki w złączu przerywacza przewodzą?
Kierunkowskazy w lampach tylnych i na błotnikach migają?
Po włączeniu kierunkowskazu/świateł awaryjnych słychać pykanie przekaźnika w przerywaczu?
Takie informacje znacznie ułatwiły by zdiagnozowanie usterki.
Często korodują styki kontrolek i przerywacza kierunkowskazów.
Inna sprawa to włącznik świateł awaryjnych. Zamocowany jest w takim miejscu że łatwo można go uszkodzić wsiadając/wysiadając z pojazdu.
Nie pamiętam dokładnie jakie funkcje pełnią poszczególne kontrolki, ale jest tam coś takiego że niezależnie który kierunek włączysz sygnalizować to będzie jedna kontrolka, kolejne kontrolki informują o działaniu kierunkowskazów kolejnych przyczep podłączonych do gniazda zasilania oświetlenia przyczep.
Mogłem coś pomieszać, jak odnajdę książkę to sprawdzę jak to jest dokładnie.