Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

BMW E46 2.0 D 2000r odcięcie zapłonu

Marelli 02 Cze 2010 09:45 5793 7
  • #1 02 Cze 2010 09:45
    Marelli
    Poziom 10  

    Witam.
    Gdzie najlepiej zrobić odcięcie zapłonu? Wyczytałem na forum, że 38 pin w 52 pinowym złączu ale w tym pinie nie ma nic. Pozdrawiam.

  • #2 03 Cze 2010 01:58
    SP8JZ
    Poziom 33  

    Podaj więcej danych, np. kod silnika. To, co podałeś jest bezużyteczne.

    Moderowany przez robokop:

    Co ma kod silnika do zabezpieczenia? Podstawowe dane są podane, dla znającego temat to aż nadto. Ostrzeżenie.

  • #3 03 Cze 2010 10:00
    norbert.s.

    VIP Zasłużony dla elektroda

    SP8JZ napisał:
    Podaj więcej danych, np. kod silnika. To, co podałeś jest bezużyteczne.

    Twoje pieprzenie jest tu bezużyteczne, a ja nie mogę już znieść tych Twoich lamerskich odpowiedzi.
    Normalnie, bez kodu silnika można pierd.... piętnastkę na sterowniku i na przykład do tego sterowanie rozrusznikiem i jest pięknie jak w KFC.

  • #4 04 Cze 2010 01:21
    SP8JZ
    Poziom 33  

    Z zapytania zrozumiałem, że kolega chce to zrobić na sterowniku silnika tak aby utrudnić amatorom cudzej własności odpalenie auta np. "na krótko po plusie na wtrysk". Jeśli źle zrozumiałem, to przepraszam.

  • #5 05 Cze 2010 15:50
    Marelli
    Poziom 10  

    Czyli chodzi o C15?? Jest to czujnik ciśnienia rury ssącej. Czy to wystarczy?? Chodzi mi o to by rozrusznik kręcił a silnik nie odpalał przy czym w sterowniku nie było żadnych błędów. Czy jest to możliwe w tym modelu?? Czy moze lepiej zastosować odcięcie rozrusznika oraz odciecie tego czujnika??

    BMW E46 2.0 D 2000r odcięcie zapłonu

    Pozdrawiam

  • #6 05 Cze 2010 20:40
    Ireneo
    Poziom 39  

    Na bezpiecznikach,nie pamiętam który 14 albo 17 lub okolice kolor zielony z czarnym chyba paskiem oznaczenie.Kontrolka silnika w opisie będzie i brak błedów.Kolego sp8jz,autor postu napisał co wyczytał a nie co chce,nie podał też czy przeczytał dokładnie czy "po łebkach"

  • #7 06 Cze 2010 01:09
    SP8JZ
    Poziom 33  

    Sugerując się czujnikiem tej nieszczęsnej rury, z dokumentacji wynika, że mowa jest najprawdopodobniej o M47. C15 mapsensor out, C14 +12V, C16 GND. C51 sygnał startowy rozrusznika, D33 blokada uruchomienia. A z tym C38 to może byś napisał co dokładnie wyczytałeś bo ja tu na żadnym ze schematów nie widzę nic, co mogło by odciąć zapłon !!? PS. kolego Ireneo czy jesteś pewien co do kolorów, bo 14 niby się zgadza, natomiast z kolorami bym się spierał (mmobiliser fuse 14)? Mapsensor w układzie zapłonowym...koń by się uśmiał. Facet nie wie o czym pisze, a ja szukam pinów OSTRZEŻENIE hehe śmieszne to forum się robi

  • #8 09 Cze 2010 22:39
    Marelli
    Poziom 10  

    Kolego SP8JZ proszę nie odpowiadaj się bo to co piszesz jest śmieszne zachowujesz się jak pierwszoklasista w zawodówce po wymianie koła :D dziękuję wszystkim

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME