Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

SUPERSTAR 3900 CRT AM/FM/SSB

Grzesieq99 02 Jun 2010 10:15 13737 57
    Grzesieq99
    Level 10  
    Witam
    Czy do kwoty 650 PLN można kupić coś lepszego? Co sądzicie o tym radiu i jaką antenę do niego polecacie? Nie mogę się zdecydować czy antena na stałe (TEXAS PRESIDENT PL 208 CM / 6dB / PL) czy magnetyczna (DAKOTA PRESIDENT 145 CM/5 dB/ MAG. - 145). Proszę o poradę- co sądzicie o tym radiu, antenach i czy za tą cenę można wybrać coś lepszego. Generalnie chodzi mi o dobrą jakość odsłuchu i zasięg. Czy do tego jakieś wzmacniacze, tuning radia etc.? Jestem "zielony w temacie kompletnie. Od kilku dni czytam różne fora ale nie mogę się zdecydować.
    A, nie wiem czy to ważne ale radio będzie codziennie wraz z anteną ściągane z samochodu (nie mam garażu i trochę strach by było zostawiać to w aucie)
    SP5IT
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To radio to nic innego jak Super Cheetach czy Alan 87 w nowym, nie koniecznie lepszym wydaniu.
    Radia prosto z fabryki są rozstrojone, mają źle poustawiane prądy spoczynkowe, mają zimne luty i tak dalej.
    650zł to chyba za dwie sztuki cena :)
    To radio moim zdaniem nie jest warte więcej jak 300zł.
    Ale jak tam Marysia uważa.
    Michał
    Grzesieq99
    Level 10  
    Co więc proponujesz?
    SP5IT
    Jak dla mnie żadne CB nie jest warte więcej jak 500zł ale ja jakiś dziwny jestem :)
    Twoja kasa, rób co chcesz.
    Michał
    Bushman10980
    Level 22  
    Witam...
    Szukasz radia do auta...
    Ma być powyżej przeciętnej...
    Posiadać wbudowane filtry różnej maści tłumiące zakłócenia...
    Moc powyżej normy (prawa)...
    Czułość największą...

Tuningowalne - cokolwiek to znaczy...

Antena łatwa do demontażu...
    Dobrze odbierająca...
    Dobrze nadająca...