Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vito 97r C.Z. Uniwersalne siłowniki zamiast oryginalnych

piotrkokot 02 Cze 2010 18:47 5351 12
  • #1 02 Cze 2010 18:47
    piotrkokot
    Poziom 22  

    Witam. Centralny zamek oryginalny, ktoś wymontował wszystkie siłowniki fabryczne. Czy próbował ktoś włożyć tu zwykłe uniwersalne? Czy muszą być oryginały? Pilot jest fabryczny.

    0 12
  • #2 02 Cze 2010 21:51
    mortego
    Poziom 16  

    Witam.
    Najczęściej oryginalny zamek centralny w Vito masz na podciśnienie lecz były też montowane elektryczne. teraz tak ..jaki ty masz model? Pneumatyka czy elektryka?

    0
  • #3 03 Cze 2010 09:38
    piotrkokot
    Poziom 22  

    elektryczny ,z tymi porabanymi krancowkami jak jeden silownik kleknie nie zamkniesz auta

    0
  • #4 03 Cze 2010 10:34
    milejow
    Poziom 42  

    Da się bez problemu wsadzić uniwersalne, nawet zasada działania mastera identyczna jak oryginała

    0
  • #5 03 Cze 2010 11:53
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    mortego napisał:
    Witam.
    Najczęściej oryginalny zamek centralny w Vito masz na podciśnienie

    Vito NIGDY nie miało zamków pneumatycznych.

    Dodano po 3 [minuty]:

    piotrkokot napisał:
    jak jeden silownik kleknie nie zamkniesz auta

    Wiekszosc usterek tych zamków pozwala na zamkniecie auta. Po prostu jak zamek "odbije" po pierwszej próbie zamknięcia trzeba nacisnac przycisk pilota ponownie.

    Dodano po 6 [minuty]:

    milejow napisał:
    Da się bez problemu wsadzić uniwersalne, nawet zasada działania mastera identyczna jak oryginała

    Mylisz się - master w Vito jest dużo bardziej skomplikowany. Przy wykorzystaniu silownikow uniwersalnych nie uzyskasz nigdy tych funcji które dają silowniki oryginalne. Istnieje możliwość montażu silownikow uniwersalnych, jeżeli jednak chcesz wykorzystać centralke oryginalna to w obwodzie każdego silownika-"mastera" trzeba zablokować sygnał dający impuls zwrotny o niezamknietych drzwiach.

    0
  • #6 03 Cze 2010 14:43
    obcy.da
    Poziom 9  

    Gerri ty to jesteś gość !
    Jeden kumaty, zgadzam się zupełnie z twoją wypowiedzią, dodam tylko jeszcze, że jak kolega ma rozkodowane kluczyki to trzeba zapomnieć o zdalnym strowaniu.
    Taniej i łatwiej będze zamontować uniwersalne ze zdalnym sterowaniem.

    1
  • #7 07 Sty 2012 22:49
    rafalbila
    Poziom 2  

    Panowie rozebralem wlasnie modul centralnego zamka w vito 638 97rok z postu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.ph...sid=eb50585454d499ec5bb1b7a99c1e6d16#4858147,,
    Chce dolaczyc alarm ale przekaznik i bebechy mam lekko inne niz w powyzszym linku centralny zamek mam serie , mam przekaznik z oznaczeniem 562ND12-N pod ktore nuzki podpiac sie do alarmu .
    Drugie pytanie mozna wywalic ten seryjny modul i uzyc uniwersalenego modulu centralnego zamka pod silowniki fabryczne , jesli tak to prosil bym o jakas instrukcje

    Wiec tak panowie moze komus sie przyda wywalilem seryjny modul centralengo i zakupilem alarm z wyjsciem na silowniki znalalem kable ktore steruja dwie kostki z dwoma kablami połaczylem je razem wiec kiedy dostaje impuls otwiera sie wszystko na raz - minus nie ma zadnego zamka mastera ale i po cholere w sumie - podlanczacie opcje sterownia raz plusem raz minusem . i seryjne silowniki zostaja modul cenrtalnego seryjny wywalamy

    0
  • #8 11 Kwi 2013 08:26
    wampirek2055
    Poziom 2  

    witam a które kostki na centrali odpowiadają za sterowanie siłownikami

    0
  • #9 11 Kwi 2013 13:44
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    Wtyczka numer 1 - łatwo sie domyślić bo jest tylko jedna wtyczka na sterowniku ;)

    0
  • #10 13 Kwi 2013 14:13
    wampirek2055
    Poziom 2  

    ups to jest problem bo ja tam mam aż pięć i jest ten sam problem co u kolegi zamyka się i otwiera i raz jest dobrze a raz kicha może jest jakieś wyjście z sytuacji pozdrawiam :D

    0
  • #11 13 Kwi 2013 21:56
    Gerri
    Spec od Mercedesów

    No to bardzo interesujące.Prosty central bez pilota i bez funkcji komfort ma jedną wtyczkę.
    Może tam jest coś zboczonego? Odczytaj numer z tego sterownika.Numer Mercedesa ma kształt xxx xxx xx xx (trzy cyfry, trzy, dwie i dwie)
    Można tylko dodać, że 95% problemów z tymi zamkami to przełamane kable w harmonijce pomiędzy drzwiami i słupkiem nadwozia, a dalsze parę procent to źle wyregulowany zamek tylnej klapy i brak kontaktu na polach stykowych drzwi przesuwnych.

    0
  • #12 14 Kwi 2013 16:47
    SKRZYNIA
    Poziom 23  

    Kolego wymontuj wszystkie siłowniki orginalne-załóż uniwersalne+zdalne sterowanie dowolne-uwierz mi klienci są zawsze bardzo zadowolenie z tego

    pozdrawiam

    0
  • #13 15 Kwi 2013 09:06
    wampirek2055
    Poziom 2  

    oki to jak tylko będzie na warsztacie to nawet zrobię fote tej centrali a i tak prawie nic nie działa w tym aucie dzięki i pozdro :D

    0