Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
AM TechnologiesAM Technologies
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Plazma LG 42PG6000 - brak treści lewej połowy obrazu

02 Cze 2010 19:27 4584 8
  • Poziom 14  
    Napięcia na lewej dolnej płytce PDP od której odchodzą taśmy na matryce są. Matryca zapala się bladym światłem niczym podświetlanie w LCD, jednak treść jest tylko po jednej, prawej stronie ekranu. Logika matrycy jest na wcześniejszej płytce.
    Płyta rozdzielająca na sygnał taśmy matrycy: LGEPDP070911 board 42G1_XR
    Płyta logiki: LGPDP 071030 Board:42G1_CTRL
    Drivery na taśmach...
    Bepieczniki sprawdzone, wizualnych uszkodzeń brak, zimnych lutów nie widać, ale trochę tego dużo by przelutowywać wszystko...
    Którą płytę wymienić, żeby telewizor zadziałł? Niestety nie mam doświadczenia w plazmach i wszelka pomoc na wagę złota.
  • AM TechnologiesAM Technologies
  • Pomocny post
    Poziom 29  
    Jak dla mnie leży CTRL, ale też raczkuję w PDP dopiero. Pozdrawiam
  • AM TechnologiesAM Technologies
  • Pomocny post
    Spec od monitorów
    Cytat:
    Płyta logiki: LGPDP 071030 Board:42G1_CTRL

Nie ma zadnej innej naklejki np. typu
    CTRL_LVDS Part No 6870QCH003A *na samym tekstolicie (na płytce zaś sticker No 6871QCH038A/* lub C )

- brakuje tej połowy po wszystkich wej. sygnału

W nowej serii plasm LG stosował scalak LGPCMx12H23 na CTRL
    ,który poprzez scalaki F541 (* 54F541DM - Octal Buffer/Line Driver with TRI-STATE )powinno być ich 8 lub coś ok. tego
    steruje scanami. (lewy i prawy)
    trzeba porównać OSCYLOSKOPEM sygnały na wej.!/wyj. F541 obu połówek scanów
    -syg. powinny być jednakowe
    -na tej poł.,która NIE PRACUJE > brak sygnalu ,stałe nap. rzędu 1V i b.mły syg. amplituda 0,2Vpp

Lub

-odłącz wszystkie Adresowe zł. tego scana (gdzie brak syg,)
    a) podłaczaj po kolei.. jesli pojawi się na niektórych fragment obrazu > SZKŁO= Panel do wymiany