Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

podwyższone obroty na "luzie" w Corsie

26 Sie 2004 13:42 3553 6
  • Poziom 10  
    Witam
    Od kilku dni mam problem z obrotami w moim samochodzie (corsa B 96r 1.2 X12SZ) po uruchomieniu silnika obojetnie czy na benzynie czy na gazie obroty wedruja dosyc wysoko i stoja caly czas na takim poziomie. Samochod jezdzi normalnie nie zauwazylem znacznie wiekszego zuzycia paliwa. Pali sie caly czas lampa pomaranczowa z ikonka silniczka. Dzis grzebiac przy osprzecie odkrylem ze jak sie otworzy puszke filtra powietrza to obroty opadaja na normalne (czasami) . Teraz na probe wyjalem filt powietrza i auto ma na zmiane normalne obroty a po kolejnym uruchonieniu silnika znowu wedruje na wysokie i tak pracuje. Zaznaczam ze filt powietrza nie jest jakis mocno zabity syfem !:)
    Moze ktos ma jakis pomysl co sie dzieje ??
    Mam jeszcze pytanie chca odczytac kod usterki przez sygnalizacje wspomnianej wczesniej lampki czy mam zewrzec te piny ktore zaznaczylem na zdjeciu ?
  • Poziom 10  
    Udało mi sie sprawdzic bledy jakie pokazuje komputer i wyszlo mi cos takiego 8O
    44 Sonda lambda - uboga mieszanka
    25 Wtryskiwacz - zbyt wysokie napięcie
    33 Czujnik ciśnienia w kolektorze - zbyt wysokie napięcie
    22 Czujnik położenia przepustnicy - zbyt niskie napięcie

    czy ktos wie o co chodzi ?
    Bardzo proszę o pomoc
  • Poziom 24  
    Witam!! Jak w wiekszości przypadkow przeczysc silniczek krokowy przepustnicy i w nim wmontowany przelacznik, powinno pomoc. A tak wogole to gdzie znalazles opiske kodow blyskowych do Corsy????. Ja szukalem po necie i nigdzie nie ma! Jak bys byl tak mily i wyslal mi na priva macyver_lubon(malpa)o2.pl Sam jezdze Corsa tylko troszke mlodsza 1.0. Fajne autko, lepsze od Fiata (sorry jesli urazilem jakiegos "fiatowicza") Pozdrawiam!!
  • Spec od samochodów
    Zacznij od skasowania błedów i zrób jeszcze raz odczyt. Masz za dużo błedów. Nie wiadomo teraz który jest prawdziwy.


    Pozdrawiam.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    A jak i czym czyścić silnik krokowy ?