Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

hyundai pony problem z rozruchem na ciepłym silniku

03 Cze 2010 15:40 1661 5
  • Poziom 2  
    Witam,
    niestety nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na mój problem, dlatego zdecydowałem się napisać.

    Od paru dni mam problem z rozruchem auta zaraz po zgaszeniu silnika. (mówię o LPG bo na benzynie nie pamiętam kiedy ostatnio jeździł) Muszę się ratować wlaniem benzyny bezpośrednio do gaźnika, ale i wtedy odpala z dużymi problemami.
    Na zimnym nie ma problemów.

    A teraz kilka faktów:
    - zasilanie LPG
    - nowy reduktor, przewody itp (regulacja u gazowników)
    - nowe świece, przewody WN, kopułka i palec
    - od wieków nie jeździ na benzynie ze względu na zatartą pompkę paliwa
    - w mokre poranki po odpaleniu bardzo długo przerywa i dusi się przy dodaniu gazu.


    Moje pytanie: czy to cewka, czy coś innego?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Mało danych o aucie instalacji LPG.
    Jaki silnik, który rok, której generacji instalacja LPG.
  • Poziom 2  
    1994 silnik 1,5 na gaźniku więc instalka 1 gen. Nie sądzilem ze to istotne..
  • Poziom 10  
    Witam,fakt że temat dość stary ,ale może dla potomnych będzie ,więc jeśli nie odpala już na ciepłym,praktycznie jest możliwości wiele,od pompki ,przekaźnik przełączania gaz benzyna,czy też zabrudzony gaźnik ten ostatni wyczyścić,ale podstawa odpalania czy to na zimnym czy gorącym silniku jest prosta sprawa nazywa się czujnik temperatury silnika,po prostu zacina się jak ulegnie zużyciu,jeśli kolega napisałby jeszcze ,że więcej autko mu pali to z pewnością czujnik ponieważ wtedy gdy się zatnie na ssaniu silnik sie zagrzeje i komputer głupieje bo ma nieprawdziwe dane i zamyka dopływ paliwa,czy to gazu,czy benzyny,ale jeśli nie napisał wiecej nic widocznie autko do warsztatu pojechało i nawet nie napisał co mu było a szkoda bo wszyscy uczymy się właśnie z takich postów

    Dodano po 3 [minuty]:

    o doczytałem ze sie dusi przy odpaleniu,na 100% czujnik temperatury silnika ,komputer dostaje błędny sygnał w celu ustalenia zapłonu i nie wszystkie cylindry mają właściwy czas zapłonu.