Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Opel zafira 2.0 dti-nie zapala.

mariom73 03 Jun 2010 16:16 16515 18
  • #1
    mariom73
    Level 2  
    Witam. Mam problem z zapalaniem, muszę kręcić 5-6 razy, zanim zapali. Świece żarowe są sprawne, wymieniłem przewody przelewowe. Jak go odpalę, to hula normalnie, postoi dwie godzinki i znowu muszę kręcić.
  • #2
    misiozol
    Level 31  
    Paliwo schodzi z układu (zapowietrza się). Sprawdź powroty, czy są szczelne, czy filtr paliwowy jest szczelny, oraz wszystkie połączenia paliwowe. Może być kilka innych rzeczy ale najpierw sprawdź te najprostsze i najbardziej oczywiste.
  • #3
    mariom73
    Level 2  
    To już wszystko sprawdzałem, nawet przewód paliwowy wymieniłem, od filtra do pompy, na przeźroczysty i nie ma żadnych bąbelek powietrza.
  • #4
    misiozol
    Level 31  
    Z pompy nie ma wycieku paliwa, jest szczelna?
  • #5
    mariom73
    Level 2  
    Przyglądałem się pompie i nie zauważyłem żadnych wycieków.
  • #6
    coperfild
    Level 35  
    Witam. Uszczelniacze wtrysków do wymiany. Kupisz na allegro za 100zł z przesyłką 4 szt. wczoraj zamawiałem. Przy wymianie musisz najpierw zdemontować wałek rozrządu i łańcuszek, wtrysk jest pod wałkiem, dzielony
    na łączeniu, to jest ten uszczelniacz.
  • #7
    gsylwek
    Level 15  
    kup na allegro układ załączający świece żarowe niezależnie od temperatury. Podłącz i problem minie Ten układzik kosztuje chyba 59 zł Podłącza sie go pod czujnik temperatury cieczy. udaje przez kilka sekund ze jest zimniej niż naturalnie, świece sie zapalają i pozniej samochód pali na dotyk. Ja tak zrobiłem to jest odwieczny problem tych silników. Zeby to wyeliminować musiałbyś uszczelnić pompę
  • #9
    gsylwek
    Level 15  
    jeżeli chcesz się napędzać w koszty to remont pompy, ale jeżeli chcesz pojeździć przez 2,3 lata i sprzedać auto, to bez sensu wydawać 1500 kolesiowi za uszczelnienie pompy.
    (sposób ten podpowiedział mi pracownik serwisu opla)
  • #10
    coperfild
    Level 35  
    tak najlepiej układzik do świec haha a potem mechanik zrobi. to nie stary tds.
  • #11
    niuniu36

    Level 27  
    Tak najlepiej autoryzowany serwis OPLA u nich się w silnikach DTI, DTH kąta wtrysku nie ustawia tylko składa się wszystko na znaki a reszte ma robić elektronika
    I właśnie przez takie rozumowanie potem są problemy
  • #12
    lasta_many
    Level 1  
    niuniu3 moze moze mi pomozesz
    Juz mowie z czym mam problem mam opla Zafire 2.0 chodzila normalnie czasem mialem problem z odpalaniem a dzis mi sie tak zdzylo ze odpalilem a za chwile auto zgaslo i nie chce odpalic co to moze byc za problem proasze o pomoc
    a jedynie co zauwazylem to szybko mi gasnie kontrolka od swiec tzn szybko gasnie
  • #14
    zenobi06
    Level 1  
    Witam, posiadam Zafirkę od dwóch miesięcy. Jak kupowałem zapaliła od strzału, rano było już gorzej 4-5 razy, porządne kręcenie i kupa dymu za autem. Wymiana uszczelniaczy na wtryskach zlikwidowała ten problem. Rano i o każdej porze, czy zimny czy ciepły pali od strzała. Nie wymieniajcie niepotrzebnie świec i innych rzeczy, koszt całej naprawy z częściami 650zł, pozdrawiam.

    Poprawiona interpunkcja.
    mod.[CameR]
  • #15
    Poli 196
    Level 11  
    Mogl bys cos wiecej napisac o wymianie uszczelniaczy,mam ten sam problem.
    Niekiedy po starcie kupa dymu.
  • #17
    Poli 196
    Level 11  
    Nie jest Bialy .
    Kopci na czarno
  • #18
    Arczi1978
    Level 2  
    gsylwek--- powiedz gdzie się podłancza w oplu zafirze 2.0 ten czip proszę o instrukcję?
  • #19
    jungo17
    Level 2  
    witam podepnę się do tematu mam zafirę 2,0 dieselek, nie chce palić, z plakiem pokręcę i odpali a na sucho nie bardzo, wymieniłem filtr i obudowę paliwa wszystko uszczelnione, założony zaworek zwrotny a nadal ucieka paliwo, był wpięty na krótko i po dwóch dniach odpalił z pierwszego, myślę że to powrotem ale nie mam pewności może ktoś wie co może mu dolegać. stawiam go tyłkiem pod górkę to pali bez problemu, jak postoi na płaskim to po dłuższej przerwie ma już problem.