Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

radio + antena zew. + zasilacz???

26 Aug 2004 18:22 2033 3
  • Level 14  
    zdazyla mi sie taka rzecz: otoz moja wieza zbiera kanaly radiowe za pomoca zewnetrznej anteny (na balkonie) ale oprocz tego miala podlaczone pewne ustrojstwo..... po mojemu (jestem elektrykiem a tu bardzie elektroniczna sprawa chyba jest) jest to zasilacz stabilizowany a na OUT ma 9V 150mA. podlaczony byl rownolegle do kabla antenowego!!!!
    Mam takie pytanie w zwiazku z tym zasilaczem bo ROZSTRZASKAL sie na drobny mak po upadku z wysokosci ':cry:' .... zgodnie z opisem na obudowie, zlozylem inny, nowy zasilacz takze stabilizowany jednak bez kilku elementow dwoch tranzystorow i dwoch kond ceramicznych..... i uklad ten NIE DZIALA..... chcialbym uzyskac porade jak je polaczyc bo z pierwotnej plytki wiele nie zostalo!!
    MOZE KTOS MA SCHEMAT CZEGOS TAKIEGO.... zbudowane bylo z transformatorka mostku gretza kond filtrujacego 470uF to udalo mi sie przeniesc do mojej "konstrukcji" jednak pierwotnie byly tez tam tranzystory BD135 i d. zenera 9,1V jakas mala cewka 2 rezytsorki i 2 kond. ceramiczne 22nF....... BLAGAM NIECH KTOS MNIE PORATUJE..... PROSZE o jakis schemat montazowy czegos co spelnioby te zadanie!!!!!
    --------------------------------------------------------------------------
    do czego potrzebny jest zasilacz stabilizowany podlaczany rownolegle z kablem antenowym do odbiornika TV albo radia??? zepsul mi się i znikla mi czesc programow radiowych czy moge go zastapic dowolnym zasilaczem stabilizowanym i bedzie ok?? co z cewkami i kond ktore sa przy wtyczce antenowej??

scalono 2 posty
    Kolego :!:
    Jeszcze raz użyjesz w temacie takiego czegoś: @@@POMOCY@@@
    to masz murowane ostrzeżenie.
    Dopiero co zawitałeś a już zapomniałeś regulamin :?: