Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

VW Golf III 1.9 TD Traci obroty, gasnie na cieplym silniku

jarzyna201 05 Jun 2010 14:51 4783 6
  • #1
    jarzyna201
    Level 9  
    Witam. Mam ogromny problem. posiadam golfa, który od zakupu był zepsuty. Bylem juz u kilku mechaników, jeden mówi, że pompa drugi, głowica żaden nic nie naprawil a kase skasowali. Chciałbym zaczerpnąć fachowych opinii. Problem jest nastepujacy. Autko fajnie odpala ale ma niskie obroty trzeba go troche pogazowac by wskoczylo na odpowiednie. Potem jezdzi bez zarzutów przez jakis czas, zalezy od dnia. W sloneczny cieply dzien juz po godzinie jazdy obroty zaczynaja spadac. Żeby troche jeszcze pojezdzic wlączam ssanie ale to starcza na jakies 15-20min a potem gasnie. I raczej nie da się go juz zapalić dopóki nie ostygnie z godz lub dwie. Bardzo proszę o pomoc bo ja juz naprawde nie wiem za co sie brać.
  • #2
    jarzyna201
    Level 9  
    nikt nic nie może poradzić?!?
    Sorki problem troche nie dokladnie opisany dokladniejszy opis w poscie
    Pomocy!!! problem z obrotami i elektryką
    Może teraz ktos cos poradzi?
    Z góry dzięki:)
  • #3
    colone
    Level 2  
    spróbuj polać zimną wodą pompę wtryskową jak ci zgaśnie , jeżeli odpali to masz pompę do wymiany lub naprawy
  • #4
    jarzyna201
    Level 9  
    polanie pompy raczej nic nie zmienia jakies inne sugestie?
  • #5
    toku74
    Level 31  
    sprawdź ciśnienie sprężania najpierw jna zimnym silniku, a potem po zaistnieniu tego objawu na ciepłym. powinno mieścić si e w zakresie 26-34 bar
  • #6
    jarzyna201
    Level 9  
    czy da sie to jakos zmierzyc bez wyciagania wtrysków? bo jak nie to jak sie pytalem to 40 zl od wtrysku czyli 160 a jak ma byc cieply i zimny to pewnie bedzie ze 300. to troche za duzy wydatek tylko na sprawdzenie czy wszystko ok. Może da się to jakoś sprawdzic inaczej albo może ktos ma inne propozycje?
  • #7
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    To jakieś żarty czy jak? Skoro Golf 3 1.9 TD, to pewnie AAZ ? Jeśli tak to to jest zwykły silnik bez elektroniki, prawie jak w traktorze. Dalej - wypadało by SAMODZIELNIE sprawdzić, czy jeśli pojawiają się anomalie to widać w przewodach zasilających i powrotnym z pompy pęcherzyki powietrza - to pierwsza rzecz. I jest za darmo. Druga rzecz: Jeśli w przewodzie zasilającym powietrza nie widać, a pojawia się ono w przewodzie powrotnym, ewentualnie nie pojawia się wcale, a auto nie jedzie, to pompa na stół probierczy - tu już trzeba zapłacić, ceny od jakichś 400 zł na dzień dobry. To tyle, koniec zdalnej naprawy, wątek zamykam.