Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Accord V CC7 '93 - problem z pracą na benzynie.

06 Cze 2010 13:06 2738 16
  • Poziom 16  
    Samochód źle pracuje na benzynie. Tak jakby chodził na dwa cylindry. Dodam, że problem raz występuje, a raz ustaje i auto chodzi normalnie. Dotyczy to tylko benzyny, przy pracy na gazie nie ma takich problemów. Zmierzyłem rezystory wtryskiwaczy oraz rezystancję cewek wtryskiwaczy. Wszystko w normie. Wyczyściłem też kopułkę i palec, resetowałem komputer oraz wyczyściłem wtyczki przy wtryskiwaczach i rezystorach. Próbowałem wyczyścić wtryski dodatkiem do paliwa.

    Accord V CC7 '93 z silnikiem 2.0 F20Z2 116KM. Gaz Lambda system BRC.

    Nic nie pomogło. Co mogę jeszcze sprawdzić?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie ma co zapłonu ruszać, masz do wymiany wtryskiwacze. Normalna usterka.
  • Poziom 16  
    Mam nowe świece Bosch.

    Jak sprawdzić wtryskiwacze? Czy przy awarii wtryskiwaczy raz by było dobrze, a raz nie? Czyszczenie płynem nic nie pomogło. Może da się je jakoś zregenerować?
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Nie da się, nie opłaca się, wymień.
  • Poziom 12  
    Sprawdź też przy okazji czy nie jest uszkodzony regulator ciśnienia paliwa. Jeśli ściągniesz przewód podciśniniowy z regulatora, to jeśli jest uszkodzony będzie płynąć z niego paliwo.
  • Poziom 16  
    Ile mechanik może wziąć za wymianę wtryskiwaczy, jeśli mu je załatwię?

    W którym miejscu znajduje się ten regulator?
  • Poziom 43  
    Sam powinieneś wymienić, popatrz uważnie pod maskę bo to prosta operacja. Regulator masz na listwie wtryskowej, nie taki byłby objaw przy pracy z dodatkową porcją paliwa (przeciek przez regulator paliwa)
  • Poziom 12  
    Do sprawdzenia wtrysków wystarczy zwykły miernik z testem ciągłości obwodu. Odpinasz wtyczki i przykładasz mirnik do końcówek wtyskiwacza, jak zapiszczy to możesz zakładać, że jest dobry. Zmontuj sobie 4 diody LED z opornikami 500 ohm, podłącz je równolegle z wtryskami, w ten sposób zorjentujesz się czy są wszystkie impulsy sterujące.

    Moderowany przez Pawel wawa:

    Ostrzeżenie za poradę bez sensu. Tu nie chodzi o elektryczną sprawność wtrysków, to autor sprawdził, nie czytasz postów, tu chodzi o sprawność mechaniczną!

  • Poziom 16  
    Przybliżcie mi proszę jakie narzędzia przygotować i na co zwracać uwagę przy wymianie wtrysków. Z góry dzięki.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 26  
    Po co to pisać takie banialuki? Jakie uszczelki? Oringi jak już. Jakie śruby jak tam są nakrętki? Co po przekątnej dokręcać jak szpilki w jednej linii są? Szmatę jako zabezpieczenie już pomijam, wloty im się zaślepia. Z braku laku zawija się kuchenną folią aluminiową. O oczyszczeniu kolektora przed demontażem nic nie napisałeś, o delikatnym posmarowaniu oringów, że najpierw należy wsadzić wtryskiwacze do listwy też nie...
    Nigdy tego nie pojmę, klepać żeby klepać.
    Accord V CC7 '93 - problem z pracą na benzynie.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 16  
    Na trzecim garze od lewej nie mam wtrysku (po wyciągnięciu wtyczki żadnej reakcji).

    Jak sprawdzić czy jest na nim impuls bez diodek? Jakie powinienem mieć napięcie na wtyczce wtryskiwacza?
  • Poziom 16  
    Wymiana wtrysków nie pomogła. Napiszcie mi jak sprawdzić impuls. dziwne jest to, ze wszystko jest OK gdy jest ciepło.
  • Poziom 16  
    Jako, że zbliża się zima wróciłem do tego problemu. Zauważyłem, że po odłączeniu emulatora od gazu i podłączeniu wtryskiwaczy pod oryginalne gniazda silnik pracuje tak jak się należy i odpala dużo lżej.

    Czy wina jest po stronie emulatora, czy jakiegoś innego sterowania gazu? Jeśli uważacie, że to emulator napiszcie na jaki wymienić. Jedna wiązka od emulatora idzie do wtryskiwaczy, dokąd idzie druga? Ciężko to wymienić samemu?