Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Programowanie pilota audi a6 2.5 2002 r

maxxx176 06 Cze 2010 22:24 13414 2
  • #1 06 Cze 2010 22:24
    maxxx176
    Poziom 9  

    Programowanie pilota audi a6 2.5 2002 rok Mam taki problem iż centralny zamek działa jak naciskam na przycisk w drzwiach kierowcy a z pilota brak odpowiedzi baterie w pilocie wymieniłem i dalej to samo pilot wysyła sygnał ale central nie odpowiada.Proszę o pomoc w tym temacie proszę o rozpiskę jak zakodować vagiem te piloty. :cry:z góry dziękuję za
    wszelką pomoc w tym temacie.

    0 2
  • #2 06 Cze 2010 22:27
    Błażej
    VIP Zasłużony dla elektroda

    A jaki to ma związek z pracą silników diesla? nauczycie się w końcu, że rodzaj silnika nie określa automatycznie działu?

    1
  • #3 06 Cze 2010 23:01
    brandy-p
    Poziom 31  

    W google pełno o tym, ale co tam.
    2.2.2 Dla modeli z immobilizerem w zestawie wskaźników

    Funkcja 17 – zestaw wskaźników
    Funkcja 11 – login (wpisujemy czterocyfrowy tajny kod immobilizera, poprzedzamy do zerem)
    Funkcja 10 – dopasowanie
    Kanał 21




    Cyfra w prawym górnym rogu „2” oznacza ilość kluczyków którą możemy zaprogramować. Jeżeli nie odpowiada nam przyciskami 1 i 3 na klawiaturze numerycznej ustawiamy prawidłową ilość kluczyków. Jeżeli ilość kluczyków jest prawidłowa musimy zwiększyć i zmniejszyć ilość kluczyków aby strzałka w prawym górnym rogu zmieniła swoją wartość na „Q”.




    Potwierdzamy przez naciśnięcie klawisza „Q”, wychodzimy z programu
    Funkcja – 06
    Wyjmujemy kluczyk ze stacyjki, wkładamy następny i włączamy zapłon. Na zaprogramowanie wszystkich kluczyków mamy 30 s.

    2.2.3 Dla modeli z immobilizerem III generacji.

    Procedura zostaje taka sama jak dla modeli z immobilizerem poza zestawem wskaźników.

    2.3 Przepisanie numeru nadwozia i numeru identyfikacyjnego w immobilizerach III generacji.

    2.3.1 Wymiana jednostki sterującej silnikiem na nową (z immobilizerem III generacji).

    Funkcja 01 – elektronika silnika
    Funkcja 10 – dopasowanie
    Kanał 50
    Funkcja 06 – zakończenie wykonywania polecenia

    Po tej operacji w jednostce sterującej silnikiem zostanie zapisany numer nadwozia i numer identyfikacyjny immobilizera.

    2.3.2 Wymiana jednostki sterującej silnikiem na już używaną wcześniej (z immobilizerem III generacji).

    Funkcja 01 – elektronika silnika
    Funkcja 11 – login
    XXXXX
    (wpisujemy kod immobilizera którego numer identyfikacyjny znajduje się w pamięci jednostki sterującej silnika)
    Funkcja 10 – dopasowanie
    Kanał 50
    Funkcja 06 – zakończenie wykonywania polecenia

    Po tej operacji w jednostce sterującej silnikiem zostanie zapisany nowy numer nadwozia i nowy numer identyfikacyjny immobilizera.


    2.3.3 Wymiana jednostki immobilizera na nową (z immobilizerem III generacji).

    Funkcja 25 – immobilizer
    Funkcja 10 – dopasowanie
    Kanał 50
    Funkcja 06 – zakończenie wykonywania polecenia

    Jednostka immobilizera posiada nowy numer identyfikacyjny, nowy tajny kod oraz zostanie zapisany w niej numer nadwozia. Numery te zostały zaimportowane z jednostki sterującej silnikiem.

    2.3.4 Wymiana jednostki immobilizera na używaną (z immobilizerem III generacji).

    Funkcja 25 – immobilizer
    Funkcja 11 – login
    XXXXX
    (wpisujemy kod immobilizera)
    Funkcja 10 – dopasowanie
    Kanał 50
    Funkcja 06 – zakończenie wykonywania polecenia

    Jednostka immobilizera posiada nowy numer nadwozia, nowy numer identyfikacyjny oraz nowy tajny kod. Numery te zostały zaimportowane z jednostki sterującej silnikiem.





    2.3.5 Wymiana jednostki sterującej silnikiem oraz jednostki immobilizera na nowe (immobilizer III generacji).

    Uwaga!
    Przy wymianie obu jednostek sterujących musimy posiadać urządzenie diagnostyczne V.A.S. 5051 do wpisania numeru nadwozia samochodu.
    W pierwszej kolejności należy wpisać numer nadwozia do jednostki sterującej silnikiem, a następnie dokonać transmisji numerów i kodu według powyższych procedur.

    3 Programowanie zamków centralnych.

    3.1 Zdalne sterowanie Cordoba, Ibiza.

    3.1.1 Zdalne sterowanie falami poczerwieni.

    - Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy.
    - Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek.
    - Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu.
    - Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego.
    - Nacisnąć przycisk zamykający zamek i przytrzymać, następnie nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
    - Puścić przycisk zamykający. Dioda znajdująca się w kluczyku powinna zacząć mrugać. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.
    - Przez następne 20 sek. Istnieje możliwość zaprogramowania drugiego kluczyka.

    3.1.2 Zdalne sterowanie falami radiowymi modele do 1999.

    - Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
    - Wyjąć kluczyk ze stacyjki
    - Nacisnąć przycisk zamykający.
    - Nacisnąć przycisk otwierający 3 razy.
    - Puścić przycisk zamykający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.

    3.1.3 Zdalne sterowanie falami radiowymi modele od 1999.

    - Włączyć zapłon na krócej niż 5 sek.
    - Wyjąć kluczyk ze stacyjki
    - Nacisnąć przycisk otwierający.
    - Nacisnąć przycisk zamykający 3 razy.
    - Puścić przycisk otwierający. Jeśli kod kluczyka zostanie przyjęty przez moduł sterujący zadziała zamek centralny.


    3.2 Zdalne sterowanie – Alhambra.

    3.2.1 Model do 07.97 (podczerwień).

    - Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy.
    - Przekręcić go 3 razy w kierunku otwarcia. Kluczyk musi być utrzymywany w pozycji otwarcia przez 0.5 sek.
    - Wyjąć kluczyk z zamka drzwi, nacisnąć przycisk zamknięcia na czas w granicach 5 sek. kierując jednocześnie kluczyk w kierunku lusterka wstecznego.
    - Nacisnąć przycisk otwarcia 3 raz, następnie puścić przycisk zamknięcia.

    3.2.2 Model po 08.97 (fale radiowe) oraz model 06.00>.

    - Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy.
    - Przekręcić go 3 razy w kierunku otwarcia. Kluczyk musi być utrzymywany w pozycji otwarcia przez 0.5 sek, następnie utrzymać kluczyk w pozycji otwarcia zamka przez 5 sek.
    - Wyjąć kluczyk z zamka drzwi, nacisnąć przycisk zamknięcia.
    - Nacisnąć przycisk otwarcia 3 raz, następnie puścić przycisk zamknięcia.
    Programowanie pierwszego kluczyka musi się zakończyć w ciągu 15 sek.

    3.3 Zdalne sterowanie zamkami centralnymi – Toledo’99/Leon

    - Jednym z kluczyków włączyć zapłon.
    - Zamknąć wszystkie drzwi.
    - Programowany kluczyk włożyć do zamka drzwi kierowcy
    - Przekręcić w kierunku zamknięcia
    - Trzymając kluczyk przekręcony nacisnąć jeden z przycisków dwa razy z jednosekundowym odstępem.
    - Wyjąć kluczyk z zamka drzwi
    - Jeśli programujemy drugi kluczyk powtórzyć czynności.
    - Wyłączyć zapłon.

    Kodowanie zdalnego sterowania przy pomocy V.A.G. 1551/1552.

    Funkcja 46 – moduł komfortu
    Funkcja 10 – dopasowanie
    Kanał 00 – wykasowanie z pamięci kluczyków wcześniej zaprogramowanych
    Kanał 01 – programowanie drogi radiowej




    W prawym górnym rogu wyświetla na m się numer kanału na którym programujemy drogę radiową. Naciskając klawisze 1 lub 3 na klawiaturze numerycznej ustawiamy numer kanału.
    Jeśli numer kanału nam odpowiada naciskając 1 zwiększamy następnie 3 zmniejszamy numer kanału. Czynność tę wykonujemy tylko w tym celu, aby w prawym górnym rogu pojawiło się „Q”.
    Naciskamy „Q”
    Czy zmienić wyuczone wartości?
    Naciskamy „Q”
    Wyuczone wartości zostały zmienione.
    Nacisnąć jeden z przycisków na kluczyku
    Nacisnąć „›”
    Funkcja 06 – koniec.

    2