Witam.Od kilku dni borykam się z dziwnym problemem powstałym jak sądziłem z bramką VoIp.Od jakiegoś czasu słuchawka informuje "BŁĄD W REJESTRACJI SIP",sprawdziłem ustawienia-wszyskto w porządku.Internet działa.Wygląda na to że bramka "nie widzi" serwera dostawcy usługi VoIp,serwera usługi producenta bramki gigaset.net , serwera aktualizacji czasu itd.Różne konfiguracje, reset,przywrócenie ustawień fabrycznych i ponowna konfiguracja.Efekt żaden.Nasuwa się wniosek -uszkodzenie bramki.Kupiłem nową.Efekt identyczny (teraz mam dwie bramki).Podłączyłem bramkę pod router (identyczny model) z tą różnicą że na łączu TP neostrada.U mnie jest NETIA na łączach TP.Wszystko pięknie działa !!! Podłaczyłem więc ten router do siebie,chwila konfiguracji i znowu lipa. O co tu chodzi ? Netia twierdzi że u nich wszysto w porządku.