Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mondeo MK3 1.8 16v LPG, Szarpanie na niskich obrotach

09 Cze 2010 11:39 8124 5
  • Poziom 9  
    Witam, borykam się z problemem szarpania samochodu przy gwałtownym dodaniu gazu na niskich obrotach od kilku miesięcy.Autko zagazowane stag 300, wtryski valetki czerwone rok temu. Początkowo zostały wymienione świece oraz przewody na NGK, gdy to nie pomogło mechanik mówi że została tylko cewka, cewka założona od silnika 2.0 nie rozwiązała problemu, dopiero po zakupie nowej wszystko było ok.

    Pojezdziłem miesiąc i znów to samo, otwieram maske, a tam przewód jeden rozerwany, podobno jakieś gryznonie go przegryzły - wymienione u mechanika na motorcrafty tymczasowo żeby sprawdzic czy przeszło - po 3-4 km znów to samo, szarpie dusi, strzela ale tylko na niskich obrotach jak już mówiłem, powyżej 2tyś jest ok.

    Więc powrót do mechanika - odkręcamy świece, 2 były zardzwniałe i miały widoczne przebicia.Auto zostało i znów do wymiany świece i przewody.Wyjeżdzam od mechanika 3-4km ... znów to samo ... ręce mi opadają już, mechanik mówi żebym jechał do gazownika. Na paliwie faktycznie nie szarpie mi a jeżdzę na pb od wczoraj, na gazie nie mogę się zebrać ... czy regulacja powinna coś dać, a może znów cewka?z tym że mechanik mówi że cewka jest nowa, ale kable i przewody również były nowe.
    Możliwe jest uszkodzenie np cewki gdy jezdziłem na niesprawnych kablach i przewodach?

    Za wszelkie porady będe wdzięczny jako że sam już nie wiem co robić.I dlatego też piszę na forum LPG jako że zapłon wymieniany był całkowicie.
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 9  
    jakies propozycje ktokolwiek?
  • Sklep HeluKabel
  • Poziom 35  
    Chłopie, napisz jeszcze raz, syntentycznie, co dolega, bo nie kapuję twojego elaboratu.
  • Poziom 9  
    pierwsza linijka mówi co dolega, jeśli czytanie ze zrozumieniem szwankuje
  • Poziom 12  
    Witam
    Wywnioskowałem, że mieszanka gazowo-powietrzna daje duży opór dla iskry wys. nap.(ciężko się jonizuje) i stąd kłopoty z zapłonem-przebicia do korpusu silnika
  • Poziom 37  
    Spróbuj zmniejszyć szczelinę świecy na 0,8mm. Używaj świec tylko 1 elektrodowych.
    Jak nie pomoże to wizyta u gazownika jest wskazana.
    Pozdrawiam