Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Traktorek Murray Yard King - wymiana oleju w skrzyni?

09 Cze 2010 22:09 22183 19
  • Poziom 18  
    Witam.
    Jaki olej użyć do skrzyni i ile litrów wchodzi?
    Jak się do tego zabrać?
    Czy jest jakaś śruba spustowa?
    W jaki sposób sprawdzić stan oleju?
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Skrzynia manualna. 5 biegów przód i jeden wsteczny.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Skrzynia jakoś strasznie nie cieknie więc zostawię ją w spokoju. Korzystając z twojej fachowej wiedzy chciałbym cie zapytać jak wygląda sprawa hamulca w takim traktorku? Z opisu koło pedała sprzęgła zrozumiałem że coś takiego jak hamulec istnieje tylko nie bardzo to działa.
    Drugie moje pytanie dotyczy regulacji gaźnika - jak go wyregulować po czyszczeniu - jakie powinny być obroty?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Tak się domyślałem że to właśnie tam. Sprężyna jest ok. W tym właśnie miejscu trochę się poci skrzynia. Czy ten hamulec działa w momencie kiedy wciskamy sprzęgło ?
    Jakie mogą być inne przyczyny nie działania hamulca?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Hamulec już podreperowałem. Okładzina jest jedna . Dorobiłem z jakieś starej samochodowej i działa ale niestety sączy mi się akurat przy hamulcu olej ze skrzyni i zacieka na tarczę.
    Czy taka uszczelka do tej skrzyni jest do zdobycia czy raczej o tym zapomnieć?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Ale wygląda mi to że cieknie z połączenia dwóch połówek skrzyni a nie simeringa przy tarczy hamulcowej. Czy tą uszczelkę też dostanę?
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Jutro to sprawdzę co to za przekładnia . Jestem bardzo zobowiązany za udzieloną dotychczas pomoc . Wielkie dzięki.
  • Poziom 18  
    Tak jak pisałeś przekładnia PEERLESS model 920 039. Dorwałem gdzieś rozkładówkę trochę kiepskiej jakości. Uszczelniona jest rzeczywiście LOCTITE 515. Smarowane również jak pisałeś olejem 80W-90.
    Pytanie moje - czy rozebranie przekładni i jej uszczelnienie wiąże się z jakimiś utrudnieniami i niespodziankami? Czy po jej rozpołowieniu nie rozsypie mi się wszystko na czynniki pierwsze?
    Pewne jest to że muszę ją uszczelnić choćby ze względu na te hamulce no i wycieki.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Tego nie jestem pewien ponieważ nie zdejmowałem tarczy. Problem mam jeszcze taki że za nic w świecie nie mogę zdjąć koła akurat od tej strony co jest hamulec. Próbowałem już różnych sposobów i tych bardziej fizycznych również a koło jak zaspawane. Może masz jakiś sposób - myślałem aby podgrzać ośkę palnikiem tylko nie wiem czy czegoś nie przypalę .
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    Koło zdjęte. Namordowałem się jakieś dwie godziny- ktoś inteligentnie potraktował ośkę jakimś klejem - dlatego nie miałem zawleczki na tym kole bo i tak by nie spadło. Ale do rzeczy. Dostałem się do hamulca i pod tarczą była jeszcze jedna okładzina hamulcowa. Jednak nie ma tam żadnego simeringa.
    Druga rzecz o której wcześniej nie pisałem to to że z drugiej strony wysuwa mi się półośka z przekładni. Chyba jednak po sezonie będę musiał przekładnie rozebrać bo jakaś trefna trochę jest.
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 18  
    W takim razie muszę się dokładnie temu przyjrzeć. A masz jakiś pomysł na tą wysuwającą się półośkę? Może powinno być jakieś zabezpieczenie coś podobnego jak jest w przegubach samochodu?!