Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Brak iskry Quad HB-ATV 110

10 Jun 2010 19:42 16567 3
  • Level 2  
    Mam problem z w/w quadem, brak iskry na świecy.
    Sprawdzone elementy to:
    Iskrownik- nowy - ok
    Moduł zapłonu, sprawdzony na innym motorze - ok
    Cewka wysokiego napięcia- wymieniona - ok
    Po wymianie nowego iskrownika motor był sprawny przez ok.3 godzin.
    Następnie problem się powtórzył, i nie ma iskry, natomiast iskrownik napewno jest ok. ponieważ był sprawdzony na innym quadzie./
    czekam na podpowiedzi .... z góry dziękuję
    Trendy 2021 w branży Internetu rzeczy [Webinar 02.07.2021, g.12.00]. Zarejestruj się za darmo
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Level 9  
    Mam dokładnie ten sam problem. Wszystko wskazuje u mnie na centralę alarmu. Grzeją mi się na niej przekaźniki i cała jest pokryta śniedzią i nalotem. Próbowałem ominąć alarm zwierając kable o tym samym potencjale. Plusy i minusy razem. Niestety skończyło się spaleniem bezpiecznika i znalazłem błąd ale już nie miałem zapasowego bezpiecznika. Dzisiaj kupiłem i będę walczył od jutra dalej. Jak odpalę to napiszę.
  • Relpol przekaźnikiRelpol przekaźniki
  • Level 20  
    mar_ign wrote:
    Mam problem z w/w quadem, brak iskry na świecy.
    Sprawdzone elementy to:
    Iskrownik- nowy - ok
    Moduł zapłonu, sprawdzony na innym motorze - ok
    Cewka wysokiego napięcia- wymieniona - ok
    Po wymianie nowego iskrownika motor był sprawny przez ok.3 godzin.
    Następnie problem się powtórzył, i nie ma iskry, natomiast iskrownik napewno jest ok. ponieważ był sprawdzony na innym quadzie./
    czekam na podpowiedzi .... z góry dziękuję


    Zobacz w moduł alarmu, sprawdź przewód WN.
  • Level 9  
    Mój Quad już pracuje. Spalone były cewki zasilające moduł zapłonu CDI. Dostęp do nich jest po odkręceniu czterech śrub w karterze po lewej stronie. Osadzone są przy kole magnetycznym. Znajduje się tam też czujnik położenia wału. Wychodzi od nich pięć przewodów. Nie trzeba rozbierać silnika żeby zbadać ich sprawność. Wystarczy omomierz. Zielony przewód to masa i do niego podłączamy COM miernika. Następnie mierzymy po kolei wszystkie przewody. Czarno-czerwony jest od czujnika położenia wału i powinno tam być 150 Ohm. Żółte lub żółty i biały oraz czerwony są od cewek i na każdym powinno być ok 200-300 Ohm. U mnie na cewkach (wszystkie 3 kable) miały przebicie do masy (pełne zwarcie). Co do ominięcia alarmu to podobno wystarczy wyjąć bezpiecznik przed alarmem i przekaźniki bez zasilania mają być zwarte i umożliwiać pełne przejście.