Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak zestroic system audio w samochodzie

MLQDY 11 Jun 2010 01:46 14147 29
    MLQDY
    Level 15  
    witam
    Wiem,ze zakładam temat jak setki innych, no ale każdy ma inny sprzęt i cięzko coś interesującego mnie znaleźć.

Otóż jestem elektromechanikiem samochodowym i na codzień zajmuje się elektryka,elektronika, diagnoza komputerowa itp.

W nagłośnieniu nie siedzę głęboko, wiec potrzebuje trochę rady:)

Postanowiłem nagłosnic sobie nieco lepiej moje auto czyli megane coupe

Z tyłu jest subik magnat xpress obecnie 12'' napędzany CP 602,ale to chwilowo,bo juz zakupiłem RF p1s410'' , który to ma śmigać pod obecnym wzmacniaczem, starałem się wybrać głośnik,który ten wzmak będzie w miarę kontrolował, dlatego zdecydowałem sie też na zmniejszenie z 12'' na 10''
    Buduje mu obecnie obudowę BR wg danych litrażowych producenta, ale on docelowo trafi do auta za około tydzień, wiec na razie nie o nim, a o przodzie.

Na przód zamiast trójdrożnych pioneer'ow poszedł zestawik odseparowany PB s-6c, bo już go parę razy słyszałem i w swojej klasie cenowej myślę,ze wypada dobrze.
    Drzwi oczywiście wywalone rolką SOUDALA.

Do napędzania systemiku kupiłem wzmacniacz SOLING s-210 moc 2x85rms przy 4 ohm - taki stary poczciwy, ale o dobrej ogółem opinii.

Teraz po spięciu wszystkiego dźwięk nie jest tak "dobry" jak być powinien (chyba,ze spodziewałem się zbyt wiele)

Pierwsza sprawa to nie mogę zestroić glosności radia z systemem, tzn skale glosności mam do 66 a na skręconym na maxa gain'ie na wzmacniaczu moge na radiu zrobic max na 30, bo potem juz charczy( tez nie wiem czy to przesterowanie z braku mocy czy po prostu głośniki juz chcą wyzionąc ducha, bo głośniej nie zagrają)