Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Dobór zestawu satelitarnego + kilka pytań

Przemek89k 12 Cze 2010 10:22 3847 9
  • #1 12 Cze 2010 10:22
    Przemek89k
    Poziom 14  

Witam serdecznie,
    mam kilka pytań odnośnie sprzętu satelitarnego - jestem zielony w tym temacie ...
    Rozumiem, że aby odbierać kanały niekodowane (nie chcę nic płacić) to muszę posiadać telewizor, czaszę do anteny satelitarnej, konwerter oraz tuner telewizyjny.

I teraz mam kilka pytań - co mi daje w takim przypadku np. większa czasza, bo widziałem na aukcjach np. allegro czaszę 60cm, 80 cm itp... czy 60 wystarczy ?

Czy tunery czym się bardzo różnią między sobą - jeżeli tak to doradźcie jakie są najlepsze i dlaczego je wziąć ...- rozumiem, że mogą to być takie opcje jak np. zapamiętywanie kanałów ?

Za co odpowiada konwerter i czy najważniejszym jego parametrem jest współczynnik szumów - z tego by wynikało, że chodzi o to że on filtruje obraz tak aby na ekranie telewizora był czysty ...? Czy współczynnik szumów im mniejszy tym lepszy czy im większy tym lepszy tzn. czy 0,1dB wystarczy ?

Czy do kanałów niekodowanych należą min. Polsat 2 ? Czy będę mógł go oglądać w ten sposób - bo przeglądałem listę kanałów niekodowanych i tam nie było tej stacji .... czy ktoś mógłby podać aktualną listę co będę mógł w ten sposób oglądać..?

Moja cena to tak do około najlepiej 200 zł za kompletny zestaw satelitarny...

Link usuwam. Regulamin p.10.11. [TS]

0 9
  • SterControl
  • #2 12 Cze 2010 13:04
    Doominus
    Poziom 34  

Im większa antena tym lepsza dla Polski min 80cm.
    Konwerter każdy nowy jest ok.
    W tuner to jednak lepiej więcej kasy zainwestować.

0
  • #3 12 Cze 2010 14:10
    irek19
    Poziom 33  

Nic nie piszesz jakie kanały Cię interesują. Jeśli chcesz oglądać Polsat 2, to tylko dekoder CP i umowa.

0
  • SterControl
  • #4 12 Cze 2010 14:52
    KIEROWCA_VW