Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

W124 z reduktorem landi renzo SE81 problem z regulacją

12 Cze 2010 21:02 10125 5
  • Poziom 9  
    Witam. Bardzo prosze o pomoc, otóż na załączonym zdjęciu jest sobie śrubka (nim ją ruszyłem było wszystko ok, auto ładnie odpalało na zimno i trzymało wolne obroty). Wyczytałem na forum że tą śrubą reguluje się dawke gazu na wolnych obrotach nie zależnie od podciśnienia. No to ją wkręciłem troszke i było super aż do rana, gdzie wsiadłem do auta, odpaliłem i silnik zaczął mocno przygasać aż zgasł. Zaczął trzymać obroty w momencie kiedy ową śrube wkręciłem, niestety po nagrzaniu się, zaczął pracować jak na zimno czyli przygasał telepał się itd. no to musiałem spowrotem śrubkę wykręcić. No i teraz mam tak że na zimno silnik gaśnie a po rozgrzaniu jest dobrze lub na zimno jest dobrze a po rozgrzaniu źle. Prosze podpowiedźcie mi jak to teraz ugryźć. W124 z reduktorem landi renzo SE81 problem z regulacją
  • Poziom 9  
    Nadal bardzo proszę o pomoc. Nie jestem w stanie tego wypośrodkować, podejrzewam że coś się stało złego w parowniku. Czy ktoś miał może taki przypadek, może już przerabiał podobne tematy?
  • Poziom 2  
    Cześć. na takim parowniku zrobiłem już 133 tyś km. Jeden raz go rozebrałem do czyszczenia a teraz przymierzam się do wymiany membran. Z tego co pamiętam to ta śrubka tylko trzyma grzybek zamykający dopływ gazu po wyłączeniu. jest to elektromagnes. Jak go czyściłem też za dużo ją wykręciłem i telepało bo elektromagnes nie był w stanie utrzymać grzybka. Po prostu silniejsza była sprężyna i zamykało i otwierało na przemian. Musisz tak ją wkręcić żeby elektromagnes miał siłę otworzyć zawór ale też nie za mało bo będzie mały przepływ gazu. Tym nic się nie reguluje. Tak sądzę. Albo zamknięte albo otwarte.

    Dodano po 5 [minuty]:

    Witaj ponownie. Teraz gdzieś znalazłem, że to niby jest śruba od wolnych obrotów ale jak się reguluje to nie wiem. Miałem chyba farta, że mi to działa. Nie miałem zamiaru wprowadzać w błąd
  • Poziom 2  
    kolega ta sruba sie nie reguluje wolnych obrotów regulacja znajduje sie po przeciwnej stronie od wejscia gazu
  • Poziom 12  
    nicole 49. to jest śruba, która też służy do regulacji wolnych obrotów ale trzeb ją tak ustawić że parownik puszcza minimalną ilość gazu. Śruba "po przeciwnej stronie" jak piszesz, służy do dalszego wyregulowania wolnych obrotów. Te dwie śruby decydują o pracy silnika na wolnych obrotach i płynnym przejściu silnika z biegu jałowego na wyższe obroty.