Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

volvo 440 2.0 urwany pasek rozrządu

14 Cze 2010 13:16 3041 3
  • Poziom 10  
    Witam.W moim volvo 440 2.0 silnik B20F 94r. zerwał się pasek rozrządu ( 30tyś ) trochę przegiąłem jeżdził ponad 3lata.auto jest fajne chciałbym je naprawić.Na skupie aut chcą mi dać tylko kwit do wyrejestrowania a auto wypatroszą z części i jeszcze zarobią . Proszę kto mi poda kolejność i momenty dokręcania śrub głowicy ( znalazłem kiedyś na forum do sinika 1.8 ale nie wiem czy to samo ) luzy zaworowe i procedurę ustawienia rozrządu ( znaki , momenty dokręcania itd. ) Chcę kupić używaną głowicę i ją podszykować przed montażem.Nie chcę uśmiercać tego auta podzespoły blachy hamulce zwieszenie bdb . Dwa miesiące temu przegłąd przeszedł z biegu . Mogę sprzedać Temu kto jeszcze by tego volva nie dobijał. Pozdro .pomóżcie mi je jeszcze uratować
  • Poziom 20  
    tu maswz do głowicy
    Etap 1 30(Nm)
    Etap 2 70(Nm)
    Etap 3 t = 3 min 
    Etap 4 -360°(°)
    Etap 5 20(Nm)
    Etap 6 +125°(°)

    Luz zaworowy  
    Zimny element  
    Wlot 0.20(mm)
    Wylot 0.40(mm)

    moment do rozrządu
    Koło pasowe wału korbowego: 95 Nm
    a znaki masz na kołach
  • Poziom 32  
    witam, zmierz jeszcze sruby głowicy jak maja długość wiekszą niż 120,5mm to wymiana tych śrub na nowe 10szt, powodzenia
  • Poziom 10  
    Dzięki , ale fajni z was goście nie jak te kombajny z wrocławskich warsztatów, które młócą ludzkie portfele .