Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Praktyka zawodowa w technikum elektryczno/elektronicznym

domelc 14 Jun 2010 17:57 4650 8
lampy.pl
    domelc
    Level 23  
    Witam

W następnym roku szkolnym czeka mnie miesięczna praktyka zawodowa.
    Jestem na profilu technik-elektronik.

Czy praktykę mogę podjąć u ojca w firmie (biuro projektowe), nie wiem czy dyrekcja nie będzie miała ale że to u ojca a nie na wolnym rynku.

Proszę o sugestie w tej sprawie.
  • lampy.pl
    domelc
    Level 23  
    W sumie tak, tylko ludzie w szkole mówią, że dyrektor chodzi po zakładach i sprawdza uczniów, w takim razie musiałby przyjść do mnie do domu :)

Wolałbym siedzieć u ojca (projekty telekomunikacja, oświetlenie, sieci komputerowe) i prędzej się czegoś nauczę, niż zamiatając zaplecze u jakiegoś prostego przedsiębiorcy :)

Trochę wydaję się to dziwne bo ojciec będzie musiał prowadził dziennik praktyk i wystawi mi ocenę ...

Pozdrawiam.
  • lampy.pl
    tragi
    Level 22  
    Niekoniecznie musi to być ojciec, może to być jakiś inny pracownik ojca, który zostanie wyznaczony na opiekuna praktyki. I będzie musiał prowadzić dzienniczek twojej praktyki, napisać ocenę końcową praktyki i wystawić ocenę. A dyrektor ma prawo sprawdzić cię na praktyce-czy wogóle jesteś i czym się tam zajmujesz.

Mnie się czasem zdarza być opiekunem praktyki jakiegoś studenta, więc wiem coś o tym.
    domelc
    Level 23  
    Firma jednoosobowa. Będzie pewnie wymagana pieczątka, zobaczą, że nazwiska się zgadzają, i ...
    tragi
    Level 22  
    Nie powinno być żadnego problemu, pod warunkiem że w czasie przeznaczonym na praktykę, będziesz faktycznie coś robił w firmie ojca związanego z twoją specjalizacją. Jedyne co może być, to częstsza kontrola ze strony szkoły podczas praktyki.
    domelc
    Level 23