Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

tusz

28 Sie 2004 22:49 903 7
  • Poziom 2  
    mam lexmarka Z55, drukarka byla przez ok.miesiac nieuzywana. Wlaczylem ja dzis i efekt jest taki ze drukowane kartki sa puste. Czy zaschly tusze? Jesli tak to jak z tym sobie poradzic? Czy zakup nowych orginalnych tuszy rozwiaze problem?
  • Poziom 14  
    Witam
    moze zaschly..przemyj glowice ciepla woda lub plynem do udrazniania glowic
    - ostroznie te glowice sa bardzo delikatne a i kartridze nie lubia ciaglego wyjmowania i wkladania do uchwytow
    pzdr
  • Poziom 43  
    Namocz na płaskim talerzu kałamarze w zwykłej wodzie tak żeby tylko wyloty dysz pokryć. Czy na pewno jest atrament? Bo jeżeli to nowa drukarka to producent daje t.zw. kałamarz startowy wytrzymujący kilka kartek a jeżeli to zamiennik to jakiej firmy? Podaj więcej szczegółów.
  • Poziom 2  
    drukarka nie jest nowa, ma ok.1,5 roku, ale nie byla uzywana przez dluzszy czas. Sa w niej tusze Lexmarka tyle tylko ze byly juz napelniane tuszem Pelikana. Drukarka stala bezczynnie ponad miesiac.
  • Poziom 2  
    to nie zamiennik :) po prostu wstrzykuje strzykawka tusz Pelikana i od ponad roku nie mialem z drukarka zadnych problemow :) zastosowalem sie do Twoich rad i zanurzylem kalamarze w wodzie i wszystko dziala !!! wiec wielkie dzieki za pomoc. Aha i pytanie na przyszlosc, jesli znow drukarka zostanie bezczynna przez dluzszy okres czasu (wyjezdzam, ale planuje co 2 tyg. znalezc czas na wyciagniecie tej drukarki i dac jej troche pracy :) ), to lepiej wyciagnac z niej tusze czy zostawic? problem w tym ze nie mam folii ochronnej, wiec nie wiem czy dobrym pomyslem jest wyciaganie. Jeszcze raz dziekuje za rady :)
  • Spec od drukarek
    Nawet jak nie uzywasz drukarki przez dluzszy czas to wydrukuj jakakolwiek stronke testowa (najlepiej test dysz) po to zeby "wypchnac" z dysz "przyschniety" tusz. Ja robie to raz na 1 moze2 miesiace i nie mam problemow z zasychaniem glowic. Oczywiscie czestotliwosc "plukania" zalezy od warunkow w jakich drukarka jest trzymana.