Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Zestaw głośnikowy pod Alpine CDA-9855R do Skody Fabi

Ulver 15 Cze 2010 10:34 2114 7
  • #1 15 Cze 2010 10:34
    Ulver
    Poziom 2  

Witam wszystkich.
    Jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumiałość. Chciałbym sprawić aby w moim autku - Skoda Fabia dało się jakoś znośnie posłuchać muzyki. Niestety jako, że w temacie car audio jestem zupełnym laikiem samodzielny dobór poszczególnych klocków jest dla mnie nie lada wyzwaniem, poczytałem trochę na forum i jak do tej pory zdecydowałem że radyjko jakie kupię to Alpine CDA-9855R. Ale co dalej to już nie wiem :(.
    Na chwilę obecną myślę o głośnikach do przodu (komplet z piszczkami) oraz na tył (montowane na półce).
    Zewnętrzny wzmacniacz odpuszczam, głośnik będą podłączone bezpośrednio do radia, nie planuje także kupna sbwoofera (nie jestem jakimś fanem potężnego basu, a dodatkowo bagażnik jest mi bardzo potrzebny:) )
    Słucham bardzo różnorodnej muzyki począwszy od ciężkiego metalu poprzez dźwięki w stylu Pink Floyd do muzyki klasycznej. Budżet na głośniki (przód i tył) to +/- 700 -800 zł, mogą być nowe jak i używane.
    Sprzedawca w jednym ze sklepów z car audio polecał mi głośniki DLS konkretnie modele 226 i B6A ale czy to dobry wybór?
    Będę wdzięczny za wszystkie porady.
    Pozdrawiam
    Ulver

0 7
  • #2 15 Cze 2010 12:51
    roman87
    Poziom 23  

DLS ogólnie rzecz biorąc dobre głośniczki tylko musisz pamiętać, że jeśli nie masz zamiaru montować wzmacniacza, a głośniki mają być napędzane radyjkiem (przy okazji napomknę, że radyjko bardzo fajne) to muszą one mieć moc około 30watt, żeby jakoś zagrały.
    Standardowo radyjko ma moc wyjściową 17-12watt.

0
  • #3 15 Cze 2010 15:43
    Ulver
    Poziom 2