Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Potrzebuję schemat obwodu zapłonu VW Passat B4 silnik 2E

robokop 16 Jun 2010 19:52 9264 12
SterControl
  • #1
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Jak w temacie, rocznik 94, dobrze by było żeby był wyraźny - ślepawy jestem.
  • SterControl
  • #2
    fioleowy
    Level 20  
    Wieczorem będę w domu to coś podeśle z INFOTECH-a, easytronic, albo Auto-data, coś na pewno będzie.
  • SterControl
  • #4
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Lux, dzięki Carrot. Pytanie dodatkowe - te wynalazki były przez cały okres produkcji w wersji grupowego wtrysku?
  • #6
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    fioleowy dzięki, ale nie masz klawisza "printscreen" ? Lepszy w wyglądzie i mniejszy ten załącznik by był?
  • Helpful post
    #7
    ociz
    Moderator of Cars
    Full-grupa we wszystkich 2E, a w schematach jak widzisz różnice w pinologii ECM.
  • Helpful post
    #8
    carrot
    Moderator of Cars
    Musiały lać wszystkie na raz, bo jedynym czujnikiem położenia wału jest hall w aparacie i sterownik nie jest w stanie określić gmp 1 cyl. Natomiast jedna z nowszych 2l miała czujnik położenia wału za filtrem oleju (koło foniczne było przykręcone do przedostatniej przeciwwagi wału).Aparat w tym modelu miał tylko jedno "okienko" w przesłonie czujnika halla i tam już była sekwencja. Nie pamiętam w tym momencie oznaczenia kodowego tego silnika
  • Helpful post
    #9
    barubar
    Level 26  
    Mi też się pomyliło mówiąc szczerze. Sekwencja była ale w ADY a później w AGG. Ale to już Simos.
  • #10
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    Ale cyrk - silnik normalnie odpala i pracuje przy wyjętym przekaźniku zasilania ecu - o co tu chodzi? Dalej - IACV ma brzęczeć przy unieruchomionym silniku (bez impulsów zapłonu) ?
  • Helpful post
    #11
    emeryt2
    Level 42  
    Gdzieś wali lewy + po 30 na pin 38 sterownika , on zasilany jest przez ten przekażnik.
  • Helpful post
    #12
    carrot
    Moderator of Cars
    IACV ma brzęczeć na włączonym zapłonie, to jest zjawisko normalne
  • #13
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    carrot wrote:
    IACV ma brzęczeć na włączonym zapłonie, to jest zjawisko normalne

    Czyli jak nie brzęczy, to nie ma zasilania sterownika. Bądź mądry człowieku i dojdź co tu ktoś namodził bez prucia wiązki.
    Sterownik Bosch 0 261 203 349 . Czy zamiennie podejdzie Siemens 037906022GD ?
    Do czego zmierzam - nowsze sterowniki Digifant ponoć miały możliwość diagnostyki po złączu - ideałem byłby taki, dający się podłączyć PnP i oferujący te dodatkowe narzędzie.