Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
SterControl
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Potrzebuję schemat obwodu zapłonu VW Passat B4 silnik 2E

robokop 16 Cze 2010 19:52 7989 12
  • #1 16 Cze 2010 19:52
    robokop
    Moderator Samochody

    Jak w temacie, rocznik 94, dobrze by było żeby był wyraźny - ślepawy jestem.

    0 12
  • SterControl
  • #2 16 Cze 2010 19:57
    fioleowy
    Poziom 19  

    Wieczorem będę w domu to coś podeśle z INFOTECH-a, easytronic, albo Auto-data, coś na pewno będzie.

    0
  • Pomocny post
    #3 16 Cze 2010 21:45
    carrot
    Moderator Samochody

    Potrzebuję schemat obwodu zapłonu VW Passat B4 silnik 2E

    0
  • SterControl
  • #4 16 Cze 2010 23:02
    robokop
    Moderator Samochody

    Lux, dzięki Carrot. Pytanie dodatkowe - te wynalazki były przez cały okres produkcji w wersji grupowego wtrysku?

    0
  • #6 16 Cze 2010 23:23
    robokop
    Moderator Samochody

    fioleowy dzięki, ale nie masz klawisza "printscreen" ? Lepszy w wyglądzie i mniejszy ten załącznik by był?

    0
  • Pomocny post
    #7 16 Cze 2010 23:26
    ociz
    Moderator Samochody

    Full-grupa we wszystkich 2E, a w schematach jak widzisz różnice w pinologii ECM.

    0
  • Pomocny post
    #8 17 Cze 2010 08:52
    carrot
    Moderator Samochody

    Musiały lać wszystkie na raz, bo jedynym czujnikiem położenia wału jest hall w aparacie i sterownik nie jest w stanie określić gmp 1 cyl. Natomiast jedna z nowszych 2l miała czujnik położenia wału za filtrem oleju (koło foniczne było przykręcone do przedostatniej przeciwwagi wału).Aparat w tym modelu miał tylko jedno "okienko" w przesłonie czujnika halla i tam już była sekwencja. Nie pamiętam w tym momencie oznaczenia kodowego tego silnika

    0
  • Pomocny post
    #9 17 Cze 2010 14:36
    barubar
    Poziom 26  

    Mi też się pomyliło mówiąc szczerze. Sekwencja była ale w ADY a później w AGG. Ale to już Simos.

    1
  • #10 04 Lip 2010 22:51
    robokop
    Moderator Samochody

    Ale cyrk - silnik normalnie odpala i pracuje przy wyjętym przekaźniku zasilania ecu - o co tu chodzi? Dalej - IACV ma brzęczeć przy unieruchomionym silniku (bez impulsów zapłonu) ?

    1
  • Pomocny post
    #11 05 Lip 2010 07:56
    emeryt2
    Poziom 42  

    Gdzieś wali lewy + po 30 na pin 38 sterownika , on zasilany jest przez ten przekażnik.

    0
  • Pomocny post
    #12 05 Lip 2010 11:06
    carrot
    Moderator Samochody

    IACV ma brzęczeć na włączonym zapłonie, to jest zjawisko normalne

    0
  • #13 05 Lip 2010 11:09
    robokop
    Moderator Samochody

    carrot napisał:
    IACV ma brzęczeć na włączonym zapłonie, to jest zjawisko normalne

    Czyli jak nie brzęczy, to nie ma zasilania sterownika. Bądź mądry człowieku i dojdź co tu ktoś namodził bez prucia wiązki.
    Sterownik Bosch 0 261 203 349 . Czy zamiennie podejdzie Siemens 037906022GD ?
    Do czego zmierzam - nowsze sterowniki Digifant ponoć miały możliwość diagnostyki po złączu - ideałem byłby taki, dający się podłączyć PnP i oferujący te dodatkowe narzędzie.

    0