Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Peugeot 206 odczyty z komputera

Forest82 16 Cze 2010 21:41 5911 7
  • #1 16 Cze 2010 21:41
    Forest82
    Poziom 13  

    Witam wszystkich.
    Przejdę od razu do rzeczy !
    Mam od roku peugeota 206 2.0 HDI rocznik 2000, po zimie zaczęły się dziać z nim dziwnie rzeczy. A mianowicie auto gasło i zapalała się kontrolka autodiagnostyki silnika. Pojechałem pod Komputer i dostałem taki wynik:
    Inteligentyny moduł sterujący (BSI)
    206 BSI_SIMENS
    obecność błędu
    -Błąd przejściowy. Klucz nierozpoznany.
    -Błąd przejściowy. Połączenie kalkulator silnik/ Inteligentny moduł sterujący (BSI)
    -Błąd przejściowy.Kalkulator sterujący silnikiem. Błąd odblokowania.
    -Błąd przejściowy. Wczytywanie pilota nie wykonane.
    Kalkulator nawigacji
    206 NAV_SIMENS
    obecność błędu
    -Błąd przejściowy. Błąd pomiędzy sygnałem licznika dziennego a obliczeniami GPS przekracza 25%
    Wyświetlacz wielofunkcyjny
    206 AMF_SIMENS
    obecność błędu
    -Błąd przejściowy. Błąd dźwigni sterowania systeem audio przy kierownicy(funkcja zawsze obecna po 1 minutach).
    Kalkulator sterujący silnikiem
    206 EDC15C2 RHY
    obecność błędu
    -Stały błąd. Usterka. Obwód przekaźnika pod- i dogrzewania. Przekaźnik zablokowany.
    -Błąd przejściowy. Prędkość obrotowa silnika. Prędkość obrotowa maksymalnie przekroczona.
    -Błąd przejściowy. Usterka elektrozaworu EGR. Układ rozwarty.
    -Błąd przejściowy. Nadzór wysokiego ciśnienia paliwa. Ciśnienie niższe od ciśnienia minimalnego.
    -Błąd przejściowy.Nadzór wysokiego ciśnienia paliwa. Brak ciśnienia (wyciek).
    -Błąd przejściowy. Usterka pozycji przepustnicy EGR. Układ rozwarty.
    -Błąd przejściowy. Sygnał ciśnienia oleju napędowego. Zwarcie do plusa lub przerwa w obwodzie.
    -Błąd przejściowy. Zasilanie pompy paliwowej niskiego ciśnienia. Obwód rozwarty lub zwarcie do masy.

    Wszystko...

    Proszę o rady co mam robić z tym. Mechanik który podłączył pod komputer mi nic nie powiedział ("On nie wie co może być przyczyną i od czego zacząć."). A przecież można krok po kroku dojść do tego co to jest. A może miał ktoś już podobnie. Dlatego też zwracam się o pomoc, może jednak da się go uratować !

    Pozdrawiam

  • #2 16 Cze 2010 21:52
    adrian1201
    Poziom 29  

    posprawdzaj kolego masy zwłaszcza na silniku i w okolicach BSI

  • #3 17 Cze 2010 20:12
    Forest82
    Poziom 13  

    Może to pompa paliwa niedomaga ?
    Jak można ją sprawdzić powinna dawać ciśnienie 1.2bara !

  • #4 17 Cze 2010 20:36
    kortyleski
    Poziom 40  

    O której pompie piszesz? Bo jak o HP to ona grubo ponad 100 bar daje. Zacznij od wykasowania błędów i przejechania kilku kilometrów, zobacz które wrócą. Wtedy szukaj.

  • #5 18 Cze 2010 23:20
    Forest82
    Poziom 13  

    O pompie która znajduje się w środku zbiornika.

  • #6 19 Cze 2010 06:38
    Elektroniczek
    Poziom 22  

    Zdecydowanie po wykasowaniu błędów trzeba pojeździć i jeszcze raz odczytać. 3/4 może nie wrócić. Napewno trzeba się zając tym co jest dopisek STAŁY BŁAD/USTERKA.

  • #7 21 Cze 2010 22:07
    Forest82
    Poziom 13  

    Witam no to błędy wróciły:
    Kalkulator sterujący silnikiem
    206 EDC15C2 RHY
    obecność błędu
    -Stały błąd. Usterka. Obwód przekaźnika pod- i dogrzewania. Przekaźnik zablokowany.
    -Błąd przejściowy. Prędkość obrotowa silnika. Prędkość obrotowa maksymalnie przekroczona.
    -Błąd przejściowy. Usterka elektrozaworu EGR. Układ rozwarty.
    -Błąd przejściowy. Nadzór wysokiego ciśnienia paliwa. Ciśnienie niższe od ciśnienia minimalnego.
    -Błąd przejściowy.Nadzór wysokiego ciśnienia paliwa. Brak ciśnienia (wyciek).
    -Błąd przejściowy. Usterka pozycji przepustnicy EGR. Układ rozwarty.
    -Błąd przejściowy. Sygnał ciśnienia oleju napędowego. Zwarcie do plusa lub przerwa w obwodzie.
    -Błąd przejściowy. Zasilanie pompy paliwowej niskiego ciśnienia. Obwód rozwarty lub zwarcie do masy.

    Mechanik powiedział że na jego oko instalacja albo przekaźnik. I teraz moje pytanie jak sprawdzić ten przekaźnik ?! Zaznaczam że autko jeździ po przejechaniu x kilometrów gaśnie (czasem 15 a czasem 400 lub więcej) Jak sprawdzić przekaźnik i czy ma ktoś schemat instalacji elektrycznej peugeota 206 ?

    Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi

  • #8 22 Cze 2010 12:23
    Forest82
    Poziom 13  

    Ok - Schemat instalacji mam.
    A jak sprawdzić ten przekaźnik ?!

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME