Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Megane 1.4 16V - licznik Sagem vs Jaeger- co zmienić

16 Cze 2010 22:59 3605 1
  • Poziom 2  
    Witam.

    Zmieniłem licznik w mojej reni z Sagem'a (bez kompa pokładowego) na Jaeger'a (z kompem pokładowym).

    Mam dwa problemy:
    1. Nie przełącza się komp przez to nie mam przebiegu dziennego km.
    2. Kontrolka ręcznego nie reaguje na hamulec.

    Czy wie ktoś co muszę zmienić?

    Wiem jak uruchomić przełączanie kompa (pin 6 na wąskiej kostce zwierany do masy).
    Czy w przełączniku wycieraczek będą kabelki?

    Czy w ogóle reszta kompa pokładowego ma szansę działać (spalanie itd.)?

    Autko to Renault Megane 1.4 16V K4J z 2002r.

    Pozdrawiam
    Piotrek
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 17  
    Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować.

    Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw się to jest normalne. Wciskając kolejno przycisk od komputera zobaczysz różne głupoty np.: Ile jest w przybliżeniu benzyny w baku. Po wciśnięciu resetu kilometrów powinieneś wyjść z trybu testu i zresetować błędy. W megane II musi być włączony silnik i karta na miejscu by można było wyjść z trybu diagnostycznego. W ostateczności pomaga odłaczenie akumulatora. Ja robiłem tak w megan I i II i nie maiłem problemów nie musiałem wyłączać akumulatora