Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Galaxy 1,9 tdi brak mocy przy pełnym obciążeniu silnika

19 Cze 2010 16:08 3975 14
  • Poziom 13  
    Witam Panowie.
    Mam problem z Fordem Galaxy 1,9TDI 90PS, czyli typówka.
    Mianowicie, zapalam jest wszystko ok, jadąc ok 120km/h ok chcąc np. wyprzedzać dodaję pełny gaz a auto tak jak by ktoś trzy cylindry wyłączył nawet auto czasami gaśnie i jest problem z odpaleniem, wtedy kręci jak by nie było ciśnienia w cylindrach. Poczekam 2 minutki i auto odpala.
    Próbowałem tego również na postoju dodając gaz do dechy i to samo. Komputer nie widzi żadnej usterki.
    Co może być przyczyną takich objawów?
    Za wszelką pomoc z góry dzięki!
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 18  
    Sprawdź filtr paliwa. Jak zamula go albo obroty nie przekraczają 3tys na "luzie" to raczej to. ewentualnie przepływomierz powietrza ale to by wyszło na kompie.
  • Poziom 13  
    sorry. nie napisałem w pierwszym poście że filtr paliwa i powietrza są zmienione na nowe
  • Poziom 36  
    Diagnostyka pomoże,przyczyn może być kilka.
  • Poziom 27  
    zmierzyć ciśnienie oleju na wysokich obrotach, jeśli to jego wina, to w błędach ani w livedata nic nie wyjdzie a na to wygląda.
  • Admin grupy Samochody
    Mineralny olej zabija powoli każdy silnik.
  • Poziom 13  
    olej wymieniony 2tys km temu ,półsyntetyk mobila diesel
  • Poziom 36  
    johny604 napisał:
    olej wymieniony 2tys km temu ,półsyntetyk mobila diesel


    Nie tędy droga
  • Poziom 13  
    czy kolega mógł by jaśniej
  • Poziom 33  
    Kolego T5, nie strasz, podaj argumenty.
  • Poziom 34  
    johny604 napisał:
    chcąc np. wyprzedzać dodaję pełny gaz a auto tak jak by ktoś trzy cylindry wyłączył nawet auto czasami gaśnie i jest problem z odpaleniem, wtedy kręci jak by nie było ciśnienia w cylindrach.


    te objawy wskazują na jeden element i usterkę, która go powoduje ale napisz mi czy Twój silnik jest na pompowtryskiwaczach i czy ma oznaczenie ANU.
  • Poziom 13  
    To jest zwykły stary silnik oznaczenie 1Z z97roku.
  • Poziom 34  
    W takim razie to nie to co myślałem, trzeba go podpiąć pod VAG-COM-a i wykonać logi dynamiczne, jeśli w czasie logu objawy nastąpią to logować aż do zgaśnięcia silnika - jeśli oczywiście to nastąpi, na początek zlogować grupy 003, 004, 008, 010 i 011. Zobaczymy czego mu brakuje : paliwa, powietrza, właściwej regulacji kąta wtrysku czy też szwankuje elektryka - to ostatnie powinno zostać zapisane w sterowniku silnika.
  • Admin grupy Samochody
    janusz2008 napisał:
    Kolego T5, nie strasz, podaj argumenty.
    Mineralny szajs -gęsty niewyrabia zawór przelewowy w pompie oleju=za duże ciśnienie na klawiature=otwarcie zaworów lub niedomknięcie jak kto woli = zgaśnięcie auta po odczekaniu kilku kilkunastu minut pali od strzała.A po mineralnym super oleju miałem okazję reanimować kilkanaście silników.:D
  • Poziom 13  
    Już pisałem że to nie mineralny tylko 10w40 półsyntetyk mobil diesel.
    Na razie wymieniłem wszystkie cienkie wężyki co dochodzą do zaworów bo były w fatalnym stanie ,klient twierdzi że jest na razie ok.