Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chrysler Voyager 2.5 crd 2002 pompa wtryskowa - ustawienie

magr78 20 Cze 2010 11:29 9393 14
  • #1 20 Cze 2010 11:29
    magr78
    Poziom 8  

    Witam.
    Wymieniam pasek rozrządu koła zablokowałem blokadami.
    Jak ustawić pompę wtryskową?
    Niektórzy piszą, że się nie ustawia a w autodacie piszą, że się ustawia?
    Czy ktoś z Was zmieniał pasek rozrządu?

  • #3 20 Cze 2010 11:51
    T5
    Moderator Samochody

    W crd pompa wtryskowa?Czy wysokiego ciśnienia?Oto jest pytanie po złym ustawieniu co się stanie?Niech ktoś pomoże bo autko stoi na dworze na forum napisali że tak a autodata mówi siak.Co to będzie co to będzie jak nie zapali bida będzie wszędzie.

  • #4 20 Cze 2010 11:54
    magr78
    Poziom 8  

    to dlaczego na schemacie w autodacie jest narysowane ustaw pompę według znaku? w opisie jak wymienić rozrząd takpiszą?

  • #5 20 Cze 2010 12:02
    kwok
    Poziom 38  

    jest znak w autodacie? a widzisz jakiś znak na pompie w samochodzie?
    CRD to diesel z zasilaniem Common Rail więc pompy wtryskowej jako takiej nie ma - w jej miejscu jest pompa wysokiego ciśnienia tzw pompa CR

  • #6 20 Cze 2010 12:06
    magr78
    Poziom 8  

    jest na kole od tej pompy. mam problem bo po wymianie rozrządu auto kopci na czarno jak się mocno przy gazuje i słychać głośną pracę klawiatury co się mogło stać? koła były blokowane przy zmianie paska.

  • #7 20 Cze 2010 12:10
    kwok
    Poziom 38  

    rozbieraj jeszcze raz i sprawdź ustawienie rozrządu
    z dedukcji wynika że skoro przed wymianą było ok a po wymianie nie jest to tu musiał się wkraść błąd zwłaszcza że "SŁYCHAĆ GŁOŚNĄ PRACĘ KLAWIATURY"

  • #8 20 Cze 2010 12:11
    magr78
    Poziom 8  

    rozbierałem i wszystko jest ok oprócz tej pompy co nie wiem jak ewentualnie ustawić?

  • #9 20 Cze 2010 12:15
    kwok
    Poziom 38  

    z tego co pamiętam pompa ma ciut mniejsze koło niż wałki ale większe niż wał korbowy więc żadne ustawianie tu nic nie daje bo już po jednym obrocie znak na pompie będzie w innym miejscu
    jeśli jesteś absolutnie pewien ze pasek jest założony dobrze to pozostaje popatrzeć na wężyki, czujniki i okablowanie silnika - może coś się przypadkowo rozłączyło

  • #10 20 Cze 2010 12:20
    magr78
    Poziom 8  

    to dlaczego w autodacie pisza znaki z pompy paliwa muszą sie pokrywać

  • #11 20 Cze 2010 14:16
    kwok
    Poziom 38  

    nie wiem dlaczego tak piszą ale jest to bez sensu jeśli koło pompy jest innej średnicy niż koła na wałkach czy na wale bo znak na pompie trafi na swoje miejsce dopiero po n-obrotach

  • #12 16 Wrz 2010 12:01
    pekor
    Poziom 9  

    CRD ma pompę wysokiego ciśnienia, której zadaniem jest utrzymanie tegoż ciśnienia na listwie CR. Resztę załatwia sterowanie wtrysków

  • #13 07 Paź 2010 09:22
    nazar02.12
    Poziom 2  

    ustawienie pompy ma znaczenie, zeby zmniejszyc wahania cisnienia na szynie common rail, a to sie wiaze z dokladniejszym wtryskiwaniem dawek przez komputer. Pompa cr nie daje cały czas wysokiego cisnienia, robi to co pewien czas, zazwyczaj jak pompa ma 3 cylinderki to wyokie cisnienie dawane jest co 120stopni obrotu kola pompy

  • #14 11 Lis 2010 22:23
    infora
    Poziom 2  

    Owszem ustawienie pompy ma znaczenie. W przypadku złego ustawienia pompy, silnik bedzie więcej spalał, zła mieszanka paliwowa, ponadto straci moc, może się pojawić czarny dym w trakcie przyspieszania.

  • #15 11 Maj 2011 16:22
    dario100
    Poziom 1  

    witam, mam problem po wymianie rozrządu nie chce mi palić zachowuje się tak jakby łapał na jeden cylinder, i po chwili na wszystkie (przeskok) może to mieć wpływ że rozrząd był źle ustawiony. Sprawdzałem już wtryski, ciśnienie na listwie jest ok.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME