Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Laser do PS2 slim za 20zł

20 Cze 2010 16:07 2625 3
  • Poziom 38  
    Czy (według opisu) oryginalne lasery do PS2 z allegro za 20-30zł są rzeczywiście oryginalne? I czy opłaca się je montować zamiast takich za ponad 100zł? Nie znam się na konsolach za bardzo, a muszę wymienić komuś taki laser. Zastanawiam się tylko ile pochodzi ten tańszy.
  • Poziom 12  
    to zamienniki,
    a te lasery powyżej 100zł to są do starszych modeli PS2 "FAT",
    przy wymianie zwróć głównie uwagę jaki model lasera ma Twoja konsola i który zamiennik będzie pasował
  • Poziom 38  
    A jak jest z jakością tych zamienników? Działają dobrze? Ogólnie to mam taki problem, że konsolka czyta tylko CD, a DVD już nie. Zauważyłem, że przy zdjętej obudowie jednak czyta DVD, a po jej założeniu już nie. Może samo ustawienie potencjometrem przy laserze pomoże? Tylko który z tych 2 i w którą stronę przekręcić? Gdzie znajdę model lasera jaki ma moja konsola?
  • Poziom 10